Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.05.2006 02:02 - Ода за Романтиката и Машините (втори дубъл)
Автор: dinka Категория: Хоби   
Прочетен: 3647 Коментари: 10 Гласове:
0

Последна промяна: 18.05.2006 23:10

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Посвещеие към втори дубъл:

Колкото и да искат приятелите ми от Енергото, няма да ме спрат да си напиша думичките! Защо ли? Защото цялата банкова и данъчна система на Република България не ме спряха да си платя данъците, пък Енергото ли ще ми скачат със спиране на тока точно преди да дам save на написаното?

 

Да видим сега какво можем да си върнем от първи дубъл:

 

Днес попаднах на една новина за писмо, което пристигнало с 56 години закъснение. Текста е простичък:

“Джордж, искаш ли да се срещнем следващия уикенд при Монти. 2 часа добре ли е? С обич: Гуен”

 

Това не е първия случай, за който научавам. Но за разлика от този, предните получатели си живеели на същото място и проблеми не е имало, въпреки дупката в пространство-времето от няколко десетки РЕАЛНИ години.

 

Но второ писмо вече ми идва в повече и цял ден си блъскам главата с няколко въпроса:

От кога не сме писали нормално писмо?

От колко време не сме плюнчили лепилото на плика му?

От колко години не сме облизвали марките?

И къде по дяволите отиде романтиката?

 

Отговор има поне на последния въпрос:

Романтиката е в Машините!

 

Не, че е за хвалене, но аз лично съм забравила да пиша с химикал.

Пресен пример за тази липса на така-важното качество „писане на ръка” е случай от миналата седмица, когато ме споходи бедата с попълване на „платежно” за банката, през която си платих данъците.

 

След като направих няколко неволни грешки и изхвърлих в кофата няколко бланки, най-накрая предадох платежното с дебело подчертана и добре поправена цифра в ЕГН-то ми.

Тази моя поредна грешка доведе и до едно мило запознанство със земляка, който ми обработи документите и който „за протокола” пожела да види личната ми карта.

 

Какво да правя аз, след като ръцете ми са свикнали да се движат със скоростта на ума?

И виновна ли съм, че при писането на клавиатурата ползвам 10 пръста, а при писането на ръка – само три?

 

Но да се върнем на Романтиката и Машините.

Онова писмо по-горе, което ви цитирах ме върна в далечната 1993 година. От тогава датира последното „нормално” писмо, което съм получила по пощата от човек, който си е губил времето да го пише на ръка. Писмо, на което едва ли съм отговорила, след като не съм получила друго...

А може и да съм отговорила, но другото да не е написано...

Или да не е получено...

 

А най-странното е, че преди няколко денонощия сънувах старата пощенска кутия, в стария квартал... Сънувах, как я отварям и от там ме затрупват стари писма...

Писма, които не съм очаквала...

 

Стига за сънищата.

 

Със всичко това по-горе исках да напиша отворени любовни писма до:

xamctepa  за да видя пак написани неща от него (било то за срането, самоубийствата или за опитите да откаже цигарите)

starlight – за да ме радва и утре със нови снимки, от свят, който преди него не познавах                
 

kiro – за това, че ми дължи бутилка с минерална вода заради финландкските кандидати на Евровизия – Lordi         
 

karry защото няма по-обичана и по-мразена жена в блог-а от нея   

jones - заради приключенията

beer2beer
– заради Soul II Soul, U2 и Кичка Б.                 

 

don - заради тъжните му постинги и веселите му коментари       

 

idiot  - заради него самия           
 

viki02 – заради Братя Аргирови и заради това, че усети човещината                              

 

zashto  - заради любовта към въпросителните знаци    

 

thomas - заради едно коледно парти                
 

thmcrp – за да обсъдим пак някои пропуски около войната в Ирак


* petence  -  защото тя има нужда от нас и защото е един от малкото будни умове в блог-а! 

* bobitu - заради Самурая, Декстър, Cow и I. R. Baboon! :)
   
 

До тук с откритите писма. 
Моето тайно любовно писмо ще бъде изпратено на този адрес 

 

А сега ще го целуна и ще си легна до него.

Желая ви повече поводи за усмивки.



------------------------------------------------------------------------------------------------------------
* Късно ги добавих! Извинете ме, за което. karry - беше права!



Тагове:   дубъл,   машините,   ода,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. starlight - me
17.05.2006 09:57
/me поласкан ;)
цитирай
2. dinka - :)
17.05.2006 10:02
Аз трябва да съм поласканата :)
цитирай
3. анонимен - lubebube
17.05.2006 13:57
Да Ти кажа не си пропуснала много с книжните писма, аз пускам доста често такива...половината изобщо не пристигат! Не защото не съм написала вярно адреса или името на Получателя, не е и защото пътуват много надалеч (Шумен- там, от където започва България, е на една ръка разстояние )......
цитирай
4. анонимен - lubebube
17.05.2006 13:57
Вече давам да ги премерят предварително, ако съм се отплеснала случайно и вместо два съм написала три листа :)))))
цитирай
5. idiot - благодаря
17.05.2006 14:48
да знаеш, че се изчервявам ...
цитирай
6. dinka - Мога да се обзаложа, че пропускам някого...
17.05.2006 14:50
Но се надявам, че ще ме извините... :)
цитирай
7. estrella - Не знаех
17.05.2006 21:55
че Той има блог;) Кратко, но съдържателно. Поздрави и на двамата:)
цитирай
8. don - Ммм
19.05.2006 16:35
Тъжни постинги и весели коментари... И какво - значи вътрешно съм тъжен, но приказвам ведри неща, така ли мислиш?
Така е, мамка му, така е! Чувствам се гол :)

Иначе аз пиша писма на стопанката на сърцето ми. Пиша ги на РС-то, защото иначе се получава МНОГО ГРОЗНО, после ги разпечатвам и ги сервирам в плик.
Сантименти, сантименти... :)
цитирай
9. dinka - :)
19.05.2006 16:39
Ти сам веднъж каза, че пишеш постинги само когато ти е тъжно, но винаги когато си в настроение - коментираш. :) Просто те цитирах.
А следващото писмо го драсни на ръка и поздрави "стопанката на сърцето ти" от мен :)
цитирай
10. xamctepa - I'm back
20.05.2006 01:49
Върнах се, скоро пак ще започна да пиша. Не заради друго, ами заради това твое писмо :P

До скоро! :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: dinka
Категория: Хоби
Прочетен: 996099
Постинги: 131
Коментари: 1856
Гласове: 3975
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930