Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.02.2007 10:05 - Интервю с институцията:
Автор: dinka Категория: Хоби   
Прочетен: 4898 Коментари: 19 Гласове:
0

Последна промяна: 23.02.2007 06:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Днес, уважаеми, имаме една кратка задачка:

Разполагаме с 3 въпроса и с една личност, към която трябва да ги зададем. А по средата стои невидимата преграда под формата на големи скоби, в които е скрито голямото неизвестно на Институцията.

Както в математиката, така и в нашата задачка, трябва първо да извършим действието в скобите, което на мен вече ми коства 2 работни дни и много дебела сметка за телефона. Но на – нали сме в Европа и трябва да действаме по правилния начин...

А колко по-лесно би могло да стане... Ах, колко по-хубав щеше да е сега света. И колко по-мила в очите ми щеше да е Институцията...

Но да се върнем на европейския начин при смятането на евро-действието в скоби.

В понеделник ми хрумна нещо и понеже съм максималист, реших да науча отговорите за „живота, вселената и всичко останало” направо от извора.  Имах нужния телефон на PR-а, позвъних, попитах и ми дадоха телефона на Секретарката.

Казах си: „Браво момиче! Б-Р-А-А-А-В-О!”

Обаждам се на Секретарката и казвам: 

- Така и така, тук имам 3 въпроса, еди-кой-си ми даде този телефон и се надявам вие да помогнете.

- Но вие имате ли уговорка – казва Секретарката

- Ами нямам, но въпросите са само 3 и предполагам, че няма да отнеме повече от 5-10 минути.

- А, не може така. Трябва да изпратите молба.

- Ще ми кажете ли малко повече какъв вид молба по-точно?

- Ами обадете се на PR-ката и тя ще ви каже.

- Благодаря ви много, лека работа.

- Благодаря и на вас!

След това се обадих на PR-ката, тя ме препрати в „прес-центъра”, от там ми дадоха e-mail, който се праща до 4-ти човек и в който беше желателно да посоча трите си въпроса + име и телефони за връзка. Помолиха ме да се обадя отново за да проверя дали mail-а е пристигнал. Обадих се, питах, беше пристигнал. Попитах и кога ще имам отговор. Казаха ми да се обадя по-късно.

Отново се обадих по-късно и ми дадоха телефона на 5-ти човек, който трябваше да питам за това кога ще имам възможността да задам трите си въпроса.

Започнах да звъня на поредния телефон за да получа отговор. Телефонът даваше свободно.

Звъннах отново на прес-центъра да попитам дали този човек не си е тръгнал, защото края на работния ден наближаваше.

От там ми отговориха да опитам пак.

Опитах пак.

Този път ми вдигнаха телефона, но ми казаха, че нямат отговор на Големия въпрос, дали ще мога да си задам трите по-малки въпроса.

Помолиха ме да се обадя на другия ден сутринта между 10:00 и 10:15 часа.

Като човек, който е възпитан да е точен за уговорките си, на другия ден започнах да звъня от 10:00 часа та чаааааааааак до 2 следобед, за да ми вдигне някой телефона.

Е, вдигнаха ми го.

Зададох аз отново Големия въпрос, „Кога ще мога да си задам своите 3 въпроса?” (които вече почти съм забравила и слава Богу, съм записала на няколко места...).

Отговори ми се, че човекът, към когото искам да ги задам е информиран, но първо трябва да се реши на някакво събрание дали ще мога да ги задам или няма да мога.

Попитах, дали ще е възможно на e-mail да получа отговор на Големия ми въпрос, който ще ми позволи да задам трите си по-малки и вече забравени от мен (но прилежно записани на няколко места) въпроса.

Отговориха ми, че ще получа по e-mail отговор.

Сега, когато пиша всичко това, часовника на компютъра вкъщи показва 23:10* часа. А пощата ми показва, че съм адски глупава!

Т.е. Показва, че няма нищо в нея, което ще ми даде отговор на Големия въпрос, който от своя страна ще ми даде възможност да задам трите си по-малки въпроса.

За това, прецених, че в личния си блог мога да задам 3 въпроса към Институцията:

- Уважаема Институция, сигурна ли сте, че координацията вътре във вас е на добро ниво?

- Уважаема Институция, смятате ли, че като работещ човек имам 2 работни дни на разположение да чакам един простичък отговор?

- Уважаема Институция, защо ме принуждавате да ползвам задния вход, който ще ми даде достъп директно до кабинета на търсения от мен човек за по-малко от 5 минути?

Благодаря ви от сърце за положените усилия и за отделеното време.

Искрено ваша, вечно вярна и любяща:

Динка.

-------------------------------------------------------------
* - Писах това снощи. Опитах се да го пусна още тогава, но като на пук ми спряха 24-часовия достъп до интернет.
Какво да се прави - Съдба!
И ако питате дали имам отговор на Големия въпрос...
НЕ! Нямам! :)


Тагове:   интервю,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tin4e - Положението е подобно не само в Институцията
14.02.2007 10:37
Ами 90 % от фирмите в България , моята работа е да задавам по един Въпрос , като отговорът е важен за фирмата . Но обикновено докато Въпросът е стигнал тук случая е господин Президента на компанията , при нас поводът за въпросът отдавна е заминал без отговор . Туй то....

И когато чуя PR ми настръхват ...ушите ... правя всичко възможно да избягвам PR ....
цитирай
2. filip - :))
14.02.2007 10:42
Три дни ми бяха необходими да пусна едно листче-декларация за инвалиди в Социално :) Защото 2 дни отговорничката на буквата "З" я нямаше, а името на нашия инвалид за нещастие започваше със "З". И на третия ден тя се върна! Отговорничката на буквичката "З"!
:)
цитирай
3. boyoto - Хм
14.02.2007 10:45
е все пак има и свестни PR-и. Айде да не слагаме всички пак под един знаменател...
цитирай
4. dinka - tin4e :)
14.02.2007 10:46
PR наистина е нещо, което трябва да се избягва, но в случая с Институцията, PR отдела си свърши работата.
Невероятно, но факт.
След него по веригата се оказа, че има още много хора! Наистина много! Сега на тази институция разполагам с около 8 телефонни номера и пак не мога да стигна по "официалния" път до човека, на който ще му отнема точно 10 минути време от живота.

filip, отговорничките са като удърничките: Тях куршум не ги лови! :)

boyoto, вярно е! Но ако искаш да научиш що за същества са поставени да изпълняват тази длъжност - обади се и ще те запозная с нашата девойка! Много е... хм... как да кажа... "надъхана". :)
цитирай
5. boyoto - dinka
14.02.2007 11:04
май забрави, че съм журналист. Знам за съществата... Надъхана значи ли "отзивчива"?
цитирай
6. dinka - boyoto
14.02.2007 11:08
О, тя винаги е готова да помогне. :) Поправя всякакви електроуреди (на думи), дупки пробива всякакви и много обича copy-paste практиката.
Ако в неформален разговор с нея подхвърлиш някаква идея, бъди сигурен, че утре идеята ще е нейна. Лошото е, че не знае какво да прави с нея. Иначе за маса и за приказки е много забавна! Ще ти хареса! :)
цитирай
7. анонимен - абе вие
14.02.2007 12:00
сте много смешни хора! Да не мислиш, че си само ти с трите си свъпроса, като тебе е цяла върволица, ако тръгне на всеки да отговаря онзи въпросният човечец, ще му трябват още 2 живота най-малко. А пък на PR отделите затова им плащат да отговарят на въпроси , иначе чий го дирят там изобщо.
цитирай
8. blackroses - хахахахаха
14.02.2007 12:22
Много ме развесели.
Аз вече се отказах да питам.
Бях забравила колко е забавно!!!!!!!!
цитирай
9. andreytcho - АБЕ ВАЖНОТО Е ЧЕ ДИНКА Е ТУК
14.02.2007 12:29
другото го заеби.
цитирай
10. dinka - Уважаем анонимен,
14.02.2007 12:37
PR отдела едва ли ще помогне в моя случай. И съм сигурна, че този човек не го гонят много-много с въпросите си. Той е доста важен сам по себе си, както и Институцията, но не се радват на "голям интерес" от страна на хората с въпросите.
Иначе - да! Смешни сме. Само ти си сериозен. :)

blackroses, трябва да се пита. Сигурно знаеш израза, че "лъжата може да обиколи света преди истината да си обуе ботушите"...

andreytcho, благодаря ти!
цитирай
11. blackroses - Истината е това в което вярваш ти
14.02.2007 13:57
Не задавам въпроси, когато знам отговора. Когато знам, че ще ми кажат пак същата лъжа или ще ме будалкат докато се объркам.
Това е относно въпросите и отговорите.
Доскоро бих се съгласила, че основната цел на институциите е да те объркват.

"
Пети закон на Паркинсън:
Ако има някъкъв начин да се забави дадено решение,
опитната бюрокрация ще го намери."
източника: http://fun.search.bg/In_zakoni/ierarhologia.html


Обаче вчера говорих цял час с човек администрацията на ИАРА и промених мнението си за институциите.

Общо взето говоренето по телефона винаги е било по успешната стратегия от лична среща.
цитирай
12. ady - Радвам се
14.02.2007 14:10
че си тук отново. Успех с питанията:)
цитирай
13. dinka - :)))
14.02.2007 14:26
blackroses, аз магарето не съм си го оставяла в калта никога, няма да го направя и сега. Ще продължавам да настоявам по "официалния начин", а ако не стане до края на седмицата, ще мина наперено през задната врата.

ady, благодаря ти. Успех и на теб. :)
цитирай
14. dinka - ДОБРИ НОВИНИ!
14.02.2007 14:45
Имаме достъп до забранения кабинет. Приемам за награда всякакви бутилки вино и китки. Нали днес е 14-ти?
цитирай
15. sineater - кафка го е казал хубаво
14.02.2007 15:22
но малко по-мрачно. поздрави. и успех в по-нататъшната борба с бюрокрацията. пфу!
цитирай
16. eleni - ох, как познато звучиииии
14.02.2007 16:08
Всеки ден боря изотвътре една такава институционална триглава ламя... с ясното съзнание, че дори и да надвия в ръкопашния бой, то войната със сигурност е изгубена:)

ама пък много се радвам, че си пак тук:)))))))
цитирай
17. mobo - ихаааааа
15.02.2007 10:23
динка е на линия. и даже се бори с разни институции




п.п. работи работи работи работи работи!!!
ай сега некой кат си затръгва ша го изпратя пак :)
цитирай
18. karryagain - кой каза нещо лошо за Пр-а ?!?
22.02.2007 23:28
да се изправи до стената и да бъде затрелян :) Динка, тъй като си ми любимка предлагам да си първа :D за Jones чак не ми стигат думите ...................................
защо така, бе хора.....и ние сме хора

вие знаете ли какво е джанка ???? а слива ??? :)
цитирай
19. dinka - Повече от готова съм да застана с гръб към стената и с лице към PR-a!
23.02.2007 06:19
Правила съм го не-веднъж и понеже съм по-голяма кучка, от кучките в PR отдела ни - познай чия кръв се е стичала по хубавите бели стени на офиса!
Но това е само по повод PR-ите, с които съм имала работни взаимоотношения.
Има и други, които попадат точно в категорията "други".
Има и трета категодия: "добри" но те са толкова голяма рядкост, че спокойно могат да бъдат вписани в Червената книга, като застрашен вид, заради армията от некадърници, която дебне в засада. Едно време имаше една приказка: "Ако не можеш да влезеш никъде - кандидатствай с история". Сега има една по-актуална:
"Ако не си способен да работиш каквото и да било - стани PR"...
Karry - разполагам и с куп доказателства, които колекционирам. Мога някой ден на кафенце да те запозная с "работата" на някои твои колеги. И на теб ще ти е интересно! :)

p.s. По повод последния ти въпрос: Горещо препоръчвам банарките. Особено, ако са наедрели и са зелени. Кивито може много да учи от тях. :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: dinka
Категория: Хоби
Прочетен: 993457
Постинги: 131
Коментари: 1856
Гласове: 3975
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031