Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.10.2013 09:34 - Импресията да бъда
Автор: belier Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1662 Коментари: 1 Гласове:
6



 Мислите ми не са аз, а само средство, да разбирам себе си в отражението на всичко останало. Цялото ми същество се простира далече отвъд чувствата, макар ние хората да обичаме да се отъждествяваме с тях, дори и несъзнателно. Илюзиите (чувствените образи) са нашата човешка аналогия на реалността отвъд физическата такава, когато светът ни докосва от вътре. Усещането е връзката ни със света, а чувствата са реакция, която можем да анализираме и превърнем в опит. Обърнато означава, че чувствата могат да създават битието ни и в този смисъл обичта е реалност, която променя действителността...

За мен това означава, че единственият начин да творя себе си, е като обичам! И творейки себеси, аз съ-творявам света, защото той е част от мен и аз от него.




Гласувай:
6



Предишен постинг

1. hypatia - Чувствата или мислите?
24.10.2014 16:35
Мислите или чувствата...? Чувствата или мислите? Това е въпросът... Нещо като бъдеш или да не бъдеш. Интересно ми е сътворявате ли себе си и света или обичта се оказа твърде нетраен инструмент...?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: belier
Категория: Лични дневници
Прочетен: 102117
Постинги: 20
Коментари: 135
Гласове: 938
Архив