Постинг
26.07.2014 21:43 -
Американската пропаганда атакува социалните мрежи
Пропагандната машина на Вашингтон заработи на пълни мощности. Желанието по всякакъв начин да се оправдаят нови зверства на Киевста хунта в размирните райони на Украйна намери отражение в невиждана медийна истерия и демонизиране на Кремъл.
За целта бяха впрегнати всички налични човешки ресурси в европейските колонии на САЩ, измежду които и отдавна загубила суверинитета си България. Пропагандната машина обаче вече се разширява - на нея не й е достатъчно, че обсебва човек 24/7 от малкия екран, радиото и електронните медии. На нея й е нужно да пробие на нови хоризонти, да облъчи и онези, които засега й се изплъзват.
Социалните мрежи вече са територия, на която американците водят своята дезинфорамционна война (Ние сме във война, независимо дали го наричате така или не, тя е за вашите умове и души и никога за нея не са се хвърляли толкова сили и средства колкото сега).
Следната платена реклама пусна американското посолство в София, пише petel.bg. На страницата се вижда ясно, че според Белия дом ракета земя-въздух SA-11(БУК), изстреляна от сепаратистите (които аз наричам борци против кървавия неонацистки режим) е причинила падането на малайзиския самолет. Посочените линкове също сипват масло на пропагандната машина и не предлагат алтернативни източници на информация, освен тези, контролирани от Белия дом.
От друга страна прессекретарята на Барак Обама, Джош Ърнест заяви в обосновката си около инцидента, че разполагат с данни, че Русия е обучила бунтовниците да използват въпросните ракетни установки БУК. По-интересното е откъде е почерпена тази информация по думите на Ърнест - "от социалните мрежи". Излиза, че вече фейсбук и туитър са достатъчно достоверен източник на данни и на база на определени писания в тях могат да се правят обективни изводи.
Нещо повече, социалните мрежи вече попадат по-сериозно под фокуса на американската пропаганда и се превръщат в поредното оръжие в манипулативната война на Вашингтон.
За целта бяха впрегнати всички налични човешки ресурси в европейските колонии на САЩ, измежду които и отдавна загубила суверинитета си България. Пропагандната машина обаче вече се разширява - на нея не й е достатъчно, че обсебва човек 24/7 от малкия екран, радиото и електронните медии. На нея й е нужно да пробие на нови хоризонти, да облъчи и онези, които засега й се изплъзват.
Социалните мрежи вече са територия, на която американците водят своята дезинфорамционна война (Ние сме във война, независимо дали го наричате така или не, тя е за вашите умове и души и никога за нея не са се хвърляли толкова сили и средства колкото сега).
Следната платена реклама пусна американското посолство в София, пише petel.bg. На страницата се вижда ясно, че според Белия дом ракета земя-въздух SA-11(БУК), изстреляна от сепаратистите (които аз наричам борци против кървавия неонацистки режим) е причинила падането на малайзиския самолет. Посочените линкове също сипват масло на пропагандната машина и не предлагат алтернативни източници на информация, освен тези, контролирани от Белия дом.
От друга страна прессекретарята на Барак Обама, Джош Ърнест заяви в обосновката си около инцидента, че разполагат с данни, че Русия е обучила бунтовниците да използват въпросните ракетни установки БУК. По-интересното е откъде е почерпена тази информация по думите на Ърнест - "от социалните мрежи". Излиза, че вече фейсбук и туитър са достатъчно достоверен източник на данни и на база на определени писания в тях могат да се правят обективни изводи.
Нещо повече, социалните мрежи вече попадат по-сериозно под фокуса на американската пропаганда и се превръщат в поредното оръжие в манипулативната война на Вашингтон.
Жозеп Борел: Европейският съюз ще отдели...
Фабриката за тролове се задъхва и вади н...
ПОЗОРЕН ДОКЛАД НА СОРОСОИДИТЕ ЗА БЪЛГАРИ...
Фабриката за тролове се задъхва и вади н...
ПОЗОРЕН ДОКЛАД НА СОРОСОИДИТЕ ЗА БЪЛГАРИ...
Следващ постинг
Предишен постинг