Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.11.2006 14:18 - Ох, поща! Ох, кеф! Централна поща – голям кеф!
Автор: dinka Категория: Хоби   
Прочетен: 22713 Коментари: 72 Гласове:
0

Последна промяна: 29.11.2006 20:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Имаме си нова, модерна, мигаща и напълно нефункционална система за обслужване на клиенелата в Централна поща. Градът е София. Нервите – много.
Всичко започна миналата седмица, когато майка се обади с молба. Трябваше спешно да и пратим едни пари по пощата за да свършат малко неотложна работа. Отивам аз в пощата на Оборище, пускам експресен запис и питам кога ще пристигне. От там ми отговориха, че ще стигне до родителите ми само за 2 часа.

Да, ама – НЕ!

Записът пристигнал 3 дни по-късно.
На четвъртия ден, родителите ми решили да ми пратят парите обратно.
И понеже не знаят къде точно да го пратят го пускат за Централна поща „до поискване”…
Защо им трябваше да се занимават? И те не знаят.

Лошото идва сега.

В петък минатала седмица не стигнах до пощата. И за мое голямо щастие е станало така. Днес, след като си отворих очите си казах – отивам да свърша тази работа и след това ще ходя да се трудя.

Тръгва Динка към пощата без изобщо да подозира, че това преживяване, не само ще надмине последното и ходене до Банка ДСК, но и ще се превърне в най-неприятното нещо, което и се е случвало за целия и съзнателен живот.

На входа още се усеща напрежението. Влизам – без да подозирам, че следващите минути ще обърнат цялата ми ценностна система.
Влизам в първия изпречил се пред мен „салон”.
Едни големи упътвания поставени, написани със шрифт 72 на формат A4.

Направо весело да му стане на човек. Като съвестен гражданин, не си губих времето да чета написаното на листовете, насочих се към първото гише и попитах къде трябва да си взема записа. Казаха ми, че ще се наложи да отида в другия „салон”.

Ето тук стана най-интересно.
За да не се объркват хората, стои един чичко до „електронната им система” и обяснява кое и как се прави.

Разни хора излизат бесни и псуват и крещят как можело! Какви са тия безобразия и разни такива неща, които на теб ти се струват забавни.

Но не за дълго...

Както във великата банка ДСК, така и тук, отиваш на едно табло тип: „Кремиковци”, натискаш голям жълт бутон и чакаш да ти излезе номерчето.

От този момент нататък – влизаш в матрицата на Български пощи!
Вече не си ти, а някакъв номер. Моя беше нещо от рода на D083.
И още не съм го научила като хората и хоп – светва на таблото!
Насочвам се аз към гише No. 8 и си казвам, че съм извадила голям късмет.  Стигам до там. 

- Добър ден!

-
Добър – казва лелката със синя престилка, черна коса на черта, с бретон и очилца. (запомнете това описание!!!)

-
Имам да получавам един пощенски запис.

-
Къде ви е бланката?

-
Моля? Каква бланка? Ето ви номерчето...

-
Ама какви са тия глупости! Вие дори не знаете къде да ходите! Не са при мен бланките!

-
Но аз не знаех – започвам да се защитавам – Взех си номерче, то излиза на таблото и ме насочва към вашето гише! Какво съм виновна аз, че системата ви не е нормална

-
Не ми говорете така, а отидете да си вземете бланката от трето гише, попълнете си я и след това елате при мен!

Отивам аз на посоченото гише, взимам бланката и се връщам обратно на гише No. 8.

Злобната женица с очилцата и синята престилка, очевидно не ме е харесала, защото пак ме посреща с крещене. 

-
Защо не сте си попълнили бланката?!?

-
Ама какво има да и попълвам – тя е попълнена?! – отговарям аз.

-
Тука отзад трябва да я попълните!

И ми подмята документа.
Аз седя, гледам втренчено и се чудя кое от всичките неща трябва да попълня.
Решавам да питам, защото нямам време:

-
Тук ли трябва да попълня?

-
АМА ВИЕ НОРМАЛНА ЛИ СТЕ? КАК МОЖЕ ДА НЕ ЗНАЕТЕ КЪДЕ ДА ПОПЪЛНИТЕ БЛАНКАТА?

-
Моля ви, не ми крещете така! Ваша е работата да ми кажете къде трябва да попълня. Не моя!

-
НЕ Е МОЯ РАБОТА! ЕТО ТУК СИ ПОПЪЛНЕТЕ БЛАНКАТА (вече го изкаврваше на фалцет)

Попълвам си аз бланката пред нея, хвърлям едно око на хората в салона. Вече бяха около 80 души и никой не смееше да влезе по-навътре... Скупчени на вратата, на стадния принцип, а чудовищата зад гишетата си бъркат... да не кажа къде.
Подавам вече попълнената бланка и продължавам със спокойния си тон на кучка да и обяснявам, че така не може. Казах и:

-
Погледнете колко хора има в салона! Всички тия хора чакат да ги облсужите, а вие ми губите времето за да ми крещите! Моля ви свършете си работата по-бързо!

-
МИСЛИТЕ ЛИ, ЧЕ НЕ ЗНАЯ КОЛКО ХОРА ИМА В САЛОНА? А ВИЕ МЕ БАВИТЕ ТУКА, ЗАЩОТО НЕ ЗНАЕТЕ КЪДЕ ДА СИ ПОПЪЛНИТЕ БЛАНКАТА!

-
Но нали ви казах, че това не е моя работа? Вие за това сте тук.

-
НЕ МИ ГОВОРЕТЕ ТАКА! (в този момент започна да трепери)

-
Моля ви, свършете си работата по-бързо, защото ми е неудобно, че хората чакат!

-
НЕ МИ КАЗВАЙТЕ КАКВО ДА ПРАВЯ!

-
Моля ви! Свършете си работата!

-
АЗ ДА НЕ СЪМ СЕДНАЛА ДА ПИЯ КАФЕ?

-
Не, но вместо да ми крещите може да си свършите работата, а не да си бъркате в носа.

-
КОЙ СИ БЪРКА В НОСА? (треперенето стана по-силно)

-
Вие!

-
НЕ СИ БЪРКАМ В НОСА, КАКТО ВИЖДАТЕ ОБСЛУЖВАМ ВИ!

-
Благодаря ви много за обслужването. Мога ли да науча името ви?

-
НЕ! НЯМА ДА ВИ ГО КАЖА!

-
Но вие знаете моето! Държа и аз да науча вашето име.

-
НЯМА ДА ВИ ГО КАЖА! МЕН ДОБРЕ МЕ ПОЗНАВАТ ТУКА! АКО ИСКАТЕ ДА СЕ ОПЛАЧЕТЕ – ХОДЕТЕ НА 23-ТО ГИШЕ И СЕ ОПЛАЧЕТЕ!

-
Но нали за това ми трябва името ви! За да зная от кой да се оплача!

-
НЯМА ДА СИ КАЖА ИМЕТО!!!!!!

-
Но вие сте длъжда да си го кажете!

-
НЕ СЪМ ДЛЪЖНА И НЯМА ДА СИ ГО КАЖА! ДАЙТЕ СИ ЛИЧНАТА КАРТА!

Подхвърлих я! Това заслужаваше лелката. 

-
Ето ви я!

-
НЕ МИ ХВЪРЛЯЙТЕ ТАКА ЛИЧНАТА СИ КАРТА!

-
А вие спрете да ми крещите и си свършете работата!

-
АКО ИСКАМ ЩЕ КРЕЩЯ!

-
Госпожо, системата ви е ужасна, поведението ви е под всякаква критика, а хората чакат. Моля, ви – свършете си работата и да си ходя. Сигурна ли сте, че не искате да си дадете името?

-
НЯМА ДА СИ КАЖА ИМЕТО! НЯМА! ХОДЕТЕ И СЕ ОПЛАЧЕТЕ!

-
Повярвайте ми! Мога да направя много повече от това да се оплача, но не желая! Ако обичате – свършете си работата!

-
ЕТО ВИ ДОКУМЕНТИТЕ, ЕТО ВИ И ПАРИТЕ!

-
Благодаря!

  На излизане не знаех дали да предупредя хората какво ги очаква.
Но, съветът ми е:

Ако имате възможност – НИКОГА И ЗА НИЩО НА СВЕТА НЕ ПОЛЗВАЙТЕ УСЛУГИТЕ НА „паричния салон” на Централна Поща град София.

 



Тагове:   Ох,


Гласувай:
0



1. ady - Благодаря
27.11.2006 15:09
вече ще знам.поздравявам те за търпението и съжалявам за изхабените ти нерви.:))))
цитирай
2. dinka - По някога, без причина много ме бива в гаднеенето.
27.11.2006 15:13
А тази лелка ме провокира... Вече си мисля, че ми е било забавно да я дразня... Много интересна гледка беше... Но си го заслужи. :)
цитирай
3. estrella - Омръзна ми до смърт
27.11.2006 15:40
да чета и да слушам за срещи от третия вид като твоята в пощата или като на Красита в банката. Побеснявам истински и ме хващат лудите.

Ако някой има решение на проблема глобално, ще го подкрепя с две ръце. Аз от нерви не мога да мисля.

Dinka, съжалявам за изживяването.
цитирай
4. filip - :))
27.11.2006 15:40
И още как!
Това, че е в държавна фирма не означава, че не може да си загуби работата! Пък и малко кадрите да си подбират!
цитирай
5. dinka - Не ме мислете мен. :)
27.11.2006 15:43
Аз май много съм се забавлявала... :))))
Истината е, че ако не бях го преживяла - нямаше да имам тема за писане тук. :)
Сега едните са сити а другите - цели! :)))
цитирай
6. lemonpie - Лелките там са върха!
27.11.2006 15:46
Многократно преди пусках пощенски записи така - но по старата система - и изпращам аз светкавичен запис, стига все пак същия ден, обаче редовно бъркаха името на получателя и ми се обаждаха да тичам до пощата за втори път същия ден да изпращам коригираща телеграма?!?! Защото едната разчела, другата не разчела на първата - голям майтап... Ей така няколко пъти ги изтърпях без коментар, обаче последният път вдигнах такъв грандиозен скандал точно на една лелка с бритон и очила, че всички в залата ми ръкопляскаха чак :) И тя не искаше да си каже името - дали не е същата или политиката им е такава - да са анонимни. Системата им беше скапана преди, скапана е и сега. Не им знам дали са им взели нови компютри, но старите бяха под всякаква критика; точно ти въведе данните за записа и системата блокира... Ужас и безумие просто!
цитирай
7. andreytcho - не че не е за съжаление но
27.11.2006 15:47
кой в днешни дни праща запис? нима не сте чували за банков превод, дори може да си го направиш от уеб страница.

не да казвам ти си си виновна ама могло е и по друг начин.
цитирай
8. dinka - andreytcho
27.11.2006 15:53
Няма как да пратя пари на родителите си по друг начин. А те за "интернет" не са и чували.
В случая няма значение самия запис, а отношението на обслужващия персонал. Точно този персонал, на който ти, аз и всички им плащаме заплатите. Най-малкото заради това не трябва да се държат така. А до колкото разбирам от lemonpie - явно не само аз съм си изпатила от тази лелка.
цитирай
9. karryagain - да благодарим дружно на лелката
27.11.2006 16:00
ти писа!!!

виж как добре ти се получи (да е жива и здрава жената ;)
цитирай
10. filip - :))
27.11.2006 16:03
И да не се поболее от злоба!
Най-вече здраа! ;)
цитирай
11. dinka - Лейди, само ти можеш да ме разбереш...
27.11.2006 16:04
Аз ти благодаря, че пишеш отново. :)
цитирай
12. анонимен - I ne samo v paricnija salon
27.11.2006 16:07
Ne znam koj e geniya, vuvel novata sistema, no....tja raboti uzasjavashto bavno ne samo v paricnija salon. Predi vreme izpitah neveroyatnoto shtastie da platya na tri posledovatelni opashki uslugi kum Sofijska voda, Toplofikacija, telefon. Okaza se, ce ima grupi ot dve, no ne i tri zaedno. Taka ce....cakaj i se nadjavaj, kakto kazva graf Monte Kristo!
Dnes bjah, za da izpratya edno pismo s obratna razpiska-otnovo polovin cas cakane-neopisuemo e!
цитирай
13. bamby13 - Има решение поне за това да знаеш от кой да се оплачеш
27.11.2006 16:10
на гишето на което работи всеки държавен служител да има табелка с името му
цитирай
14. starlight - не са
27.11.2006 16:11
не са виновни компютрите, а задклавиатурното устройство.
Аз след като пратих препоръчано писмо до чужбина от пощата в Студ. град и което отне на девойката зад гишето от около 30 мин да разчете и въведе адреса в компютъра ( а си беше отпечатан на принтер, а не писан на ръка) и след 3 пъти питане как се пишело името и пак успя да го сбърка, съм се отказал да им ползвам услугите.
цитирай
15. andreytcho - Динка, не те а ти трее да си чувала за интернет :)
27.11.2006 16:19
ОББ има онлайн банкиране, можеш да правиш всичко което искаш с парите си от там.
1. Преводи в България и чужбина (от 1 ден, до 8 часа)
2. Комунални услуги (ток, вода, мезе, бира) всички те могат да се плащат автоматично.
3. Може свободно и лесно да обменяш валута
4. Кредити и кредитни карти могат да бъдат погасявани лесно.

Не знам защо вие хора не изберете да си го направите лесно. Иначе аз с бюрократи не се разправям, викам , псувам то кой му дреме.Чиновниците на сапун !!!
цитирай
16. krasitta - аз откога разправям,
27.11.2006 16:20
че Български пощи са си е***и майката - откак ме попитаха дали съм Александър /брат ми/ - кво да обясняваме повече. А данъчни декларации пробвали ли сте да подавате от пощата? Една такава леля щеше да остане без някой от крайниците си, ако я бях докопала. Не стъпвам в поща вече, да мрат.
цитирай
17. andreytcho - харесва ми как хората се самоцензурират :)
27.11.2006 16:23
е може би на Красита е простено, тя е публична личност, но дайте по смело да му е%@ майката :)
цитирай
18. dinka - andreytcho
27.11.2006 16:26
Какъв е този спам за ОББ?
И изобщо знаеш ли до къде и от къде са изпратени парите? Ок. Само ще ти кажа, че на онова място, където живеят родителите ми има един кмет, една пощаджикйа и един зъболекар. Ако звъннеш на услуги и ги попиташ за телефона на пощата в онова място те ще те пратят в десета глуха, защото и те не знаят как е кода, а да не говорим и за телефона на пощата. Самата жена, която работи в пощата работи до 11 часа. След това и с Интерпол да я издирваш - няма да я намериш.
Разбираш ли за какво кътче в родината говоря?
А, ако направиш клон на любимата ти банка там - нямам нищо против да ползвам услугите и.
София, не е България, както забелязваш. Но както се вижда по-горе и в София е пълно с идиоти като лелката от гишето и като теб. :)
Не се сърди. Просто нещата са такива.
цитирай
19. анонимен - писма
27.11.2006 16:30
ами писмата,ами писмата...от години вече не получавам писма от чужбина,за които може да се помисли,че съдържат пари-снимки,документи -всичко изчезва,като в челна дупка.Не ползувайте пощата.Търсете куриери или само препоръчани с обратна разписка!
цитирай
20. andreytcho - дам права си :)
27.11.2006 16:32
заеби ги обб но е хубаво да има алтернатива.
пращай по-често пари на мама и тати за да им остават и да не трябват спешно :)
цитирай
21. dinka - andreytcho
27.11.2006 16:41
Май пак не схвана за какво говори поста ми. Да! Много е хубаво да има алтернатива, но такава има само в 10-тина места в тази прекрасна държава. Но е недопустимо в Централната поща в столицата на една държава да получаваш такова отношение от жена, която нито те знае кой си - нито нищо!
Можех да уволня дисциплинарно тази дама точно 10 минути по-късно, но не го направих.
И няма да го направя, защото не съм такъв човек.
Я си представи какво би се случило, ако сценката се беше разиграла в централната поща в Париж?
Не можеш да си го представиш, защото това никога не би се случило там!
цитирай
22. andreytcho - аз разбирам кво е станало и какво ще продължава да става
27.11.2006 16:46
докато ти НЕ СИ ТАКЪВ ЧОВЕК.
аз пък да ти кажа.
цитирай
23. dinka - Не е моя работа да следя за качеството на персонала там!
27.11.2006 16:50
В това велико място влизам за 3-ти път и нямам намерения да влизам повече. Но не мога да лиша едно цяло семейство от възможността да живее нормално, само заради това, че на жената не и е било ден. Или заради това, че никой не я контролира и тя си прави каквото си иска. Тя е длъжна да се държи нормално, а шефовете и са длъжни да следят дали тя си спазва задълженията.
След като те не си вършат работата добре - логично е и тя да не си върши работата добре.
Едва ли само тя е за уволнение в тази поща.
цитирай
24. krasitta - заради андрейчо :))
27.11.2006 16:53
ебала съм им майката на пощите ;))) тъй по-добре ли е
цитирай
25. andreytcho - как се самозаблуждаваш само не е истина
27.11.2006 16:54
нищо не се променя докато не се изиска промяна !!!
цитирай
26. 2o4iosobenoednoto - в духа на написаното
27.11.2006 16:54
се чудя ЗАЩО се ядосвате на лелката повече, отколкото на това, че в крайна сметка парите е ТРЯБВАЛО да пристигнат спешно!!!(а не за три дни). Даваш парите си за услугата, а не за да ги въртят по банките... или те знаят какво правят докато ги бавят.
Преди месец се натъкнах на подобна изцепка от страна на Българските пощи, но не аз бях потърпевш.
Един господин на средна възраст щеше да РАЗМАЖЕ една подобна лелка (доста по-учтива, ако трябва да сме точни). Той беше толкова потресен, колкото и Динка. Само че, той поиска да му изплатят освен изпратената сума и неустойка за забавените пари! Помислих само, че е гениален!
После се обърна към мен, аз чаках за друго, и ме пита какво правя в тази откачена страна?!
Е, не че не е прав...
Можеш да пуснеш жалба. Когато жалбите станат повече и изискват неустойка,т.е. пари от Български пощи АД това ще наложи промяна на системата им. Докато чакаме нещо да се случи все ще ни дърварят както си искат и който иска.
цитирай
27. lion1234 - Ето я ,,другата'' България!
27.11.2006 16:54
Ето това е ,,другата'' България! Не я търси из разни
екзотични кътчета,тя е там, в центъра на София!
Попадението ти е точно,продължавай в същия дух!
цитирай
28. dinka - artanis
27.11.2006 16:59
Аз съм усмихнат човек. Тук много хора ме познават и знаят, че имам бръчки около устата от нестихващата усмивка на физиономията ми. Просто на жената не и беше ден. Колкото и да се усмихваш на такива хора, когато на среща ти казват, че си малоумен и не знаеш къде да си попълниш бланката - някак наистина ти се иска да се изгавриш с тях. Това и направих. И не съжалявам за постъпката си! Бих съжалявала, ако наистина я бях уволнила.
цитирай
29. andreytcho - Бих съжалявала, ако наистина я бях уволнила.
27.11.2006 17:05
Абе ти май не си наред нещо, след малко ще изтриеш и поста и ще пратиш благодарствено писмо до БГ ПОЩИТЕ че са те накарали да си състрадателна.

цитирай
30. dinka - andreytcho
27.11.2006 17:09
Старая се да бъда добър и търпелив човек и да не злоупотребявам с (любим израз) "позицията си в обществото". И знаеш ли защо го правя? От мазохизъм. Защото когато им кажа какво работа - започват да се отнасят с мен по друг начин. А аз съм обикновен човек. Както повечето хора. И искам да се отнасят към мен като с обикновен човек.
Е то защо полицията в Слънчев бряг, тази в Несебър и тази в Бургас не си мръднаха дебелите задници за да намерят фотоапарата, който ми откраднаха от стаята в хотела. Защото не казах какво работя. Ако бях казала - щяха да намерят 4 такива фотоапарати за 2 дни и да ми ги дадат.
Но не е там въпроса. Защото ако се случи сценарий номер 2 - ще съм от лошите. А когато се случва сценарий No. 1 съм от добрите. :)
цитирай
31. andreytcho - всеки може да е чиновник, дори ви го пожелавам
27.11.2006 17:12
знаеш че освен ако не фалира държавата ще имаш работа. но там е точно проблема. затова говорете с всеки познат който е чиновник и му кажете кво да прави по добре, за всички сфери важи.
Иначе ще правя сайт с оплаквания и ще качвам снимките на тея чиновници и после ще има опция да изпринтираш НЕКРОЛОГ с негов образ и длъжност, също така и датата на която го искате уволнен.
Искам поне кредит ако някой ме изпревари!
цитирай
32. andreytcho - Динка аз пък да ти кажа пак:
27.11.2006 17:18
ТОВА ДА ЗЛОУПОТРЕБЯВАШ С СЛУЖЕБНОТО СИ ПОЛОЖЕНИЕ НЕ Е ХУБАВО КАКТО ВИДЯ С ЛЕЛКАТА, А ТИ МОЖЕШ ДА НАПРАВИШ СЪЩОТО.

ТИ СИ РЕШЕНИЕТО НА ТВОЯ ПРОБЛЕМ !

а докато някой мисли като теб, ще го има и проблема.
цитирай
33. анонимен - beer2dinka
27.11.2006 17:35
винаги съм твърдял, че администрацията и работата пред камера не прощават в случай, че продължат повече от 6 месеца. хората се вземат на сериозно, важно и подробно.

хубавото е, че после им се налага да живеят със себе си. цял живот. ти нея да я уволниш - ок. както казваш, не това е проблема:)

как тя сама себе си веднъж завинаги да уволни - е те тва е. по думите на безсмъртния Гърбов, да си разкъса комбинезона и да се маане от тоо живот.

искам само да те усмихна, тва е.

цитирай
34. dinka - beer2beer!
27.11.2006 17:56
Успя да го направиш! Благодаря ти от сърце!
цитирай
35. ramonqo - Мисля, че...
27.11.2006 18:44
Мисля, че не е имало нужда да си викате. Не съм бил там, но явно няма друг начин да си получиш парите или за каквото отиваш там ако не следваш реда или системата която са си измислили.
Щом искат бланка от еди кое си гише, взимаш си я и това е, а, че им е тъпа системата то с всичко е така:))))))))) И аз мразя тези разиграваници, тука там тука там и докато стигнеш до последното гише забравяш за какво си тръгнал:)))))))))))
цитирай
36. dinka - O, аз не съм викала. :)
27.11.2006 19:09
Лелката викаше. :) Аз и говорех с най-изнервящия спокоен тон, който тя е чувала. :)
цитирай
37. ramonqo - Браво
27.11.2006 19:14
Разбирам защо се е изнервила и разтреперила.
Значи те не си й викала?
Просто си изразила недоволство от това, че всичко им е объркано?
цитирай
38. dinka - По-скоро изразих правото си на свободен човек в демократична държава да кажа това, което мисля
27.11.2006 19:24
Неприятно ми беше, че имаше 80 човека вътре а тя - вместо да си свърши работата крещеше. За времето, в което ми навикваше, че съм малоумна, като не зная къде да си попълня бланката, същата тази дама можеше да обслужи поне още 4-ма души.
Аз не съм длъжна да зная какво работи тя, както и тя не е длъжна да знае тънкостите на моята работа. Но не мога да оправдая това, че тя е поставена там за да ПОМАГА на такива като мен. А не да им казва, че нещо не им е в ред!
цитирай
39. sashetu - хахаха :))
27.11.2006 19:29
направо ме разби мила..
така трябва и аз съм се разправяла с такива женици:))
спокоен, добричък тон.. тя затова е почнала да трепери кряка като ... айде няма да давам определения ;))
поздрави
цитирай
40. filip - :))
27.11.2006 19:32
Ето май най-добрия вариант към този тип индивиди е да си студено мил: ядосват се, че не отвръщап на простотията с подобно :-) ;)
цитирай
41. ramonqo - Динка...
27.11.2006 19:51
Да, вместо да ти обясни тя... О и аз съм попадал на токива пак в пощата и са ми скапвали настроението и пред хората са ме изкарвали като малоУмен. Странно, как навсякъде са такива животни, айде да не сравнявам животните с тези индивиди. Като стана дума за животни, прочете ли ми поста за Тюлените. Мойта душа се скъса.
цитирай
42. dinka - ramonqo за тюлените...
27.11.2006 20:00
Зная за това. Ужасно е...
Хората могат да са доста жестоки... Перверзно жестоки... Няма как - то е генетично заложено...
цитирай
43. ramonqo - Динка за тюлените
27.11.2006 20:17
Направо щях да полудея. Особено като видях сцепените глави и направо вече нищо друго не ме интересуваше, напрово бях неадекватен.
Душички.
По- жестоко и от онова, незнам дали си чувала и знаеш - Бонсайкотка, но тава май е само измислено
цитирай
44. dinka - Бонсайкотката беше измислица...
27.11.2006 20:22
Шегичка... Доста злобна шегичка.
И на мен ми е тъжно, но не мисля, че има някакъв закон, който да спре безумието...
цитирай
45. ramonqo - "но не мисля, че има някакъв закон"
27.11.2006 20:44
Много ме успокои.
цитирай
46. mobo - хмммммм
28.11.2006 09:16
аз пък не съм привърженик на тихия бяс. да, често го практикувам, но не го харесвам, защото cost-benefit баланса му за мен е доста отрицателен. но и аз обикновено говоря тихо и кротко. поне до достигането на точката на кипене.

и тогава истинския праведен гняв с необуздани външни изражения си е съвсем друга бира (сори beer2beer, ама нямам предвид теб). катарзис направо. това за мен е начина да постигна каквото желая и да не се чувствам омърсен 2 дена след събитието, защото нещата ще са станали както Аз искам и защото АЗ съм бил прав. няма да ми се налага да пиша по блогове и да търся съчувствие и съмишленици. утешението "много сме, силни сме" не върши никаква работа, ако се знаете само вие, но не и виновника за обединение на стадото ;)

та и в случая: колкото и да я обсъждате лелката, тя ще си действа както си знае, защото й дреме на многоточката за ващо мнение и ваще вълнения. спокойния тон помага само при спокойни хора, но навлезе ли се в червената зона на високодецибелни реплики печели само по-силния. и по-гръмогласния :)
цитирай
47. dinka - mobo
28.11.2006 09:51
Първо - не съм търсила съчувствие. Както и в някои мои предни постинги просто се опитвам да предупредя хората, които четат блога ми.
А самото ни съчувствие трябва да е насочено към дамата със синята престилка и очилцата. Защото от двете ни (при проведения по-горе разговор) тя трепереше, а аз си тръгнах с парите. :)
цитирай
48. streetsmart - Алтернативно мнение
28.11.2006 10:40
Няма демокрация там, където има монопол. Щом си опряла до Български пощи, значи те са монополист на услугата, която ти трябва. И се държат кати сайбии - демек, правят си те на маймуна за собствен кеф. (добре добре, знам че тебе не са успели, говоря по принцип) Знаеш ли колко адреналин е това за оная лелка, тя къде ще го намери, ако не от безпомощни клиенти.
Горното - казано по принцип и да обясни малоумието в Български пощи.
Иначе, Динка, евала за здравите нерви. Сигурна съм, че повече няма да изпадаш в положение да си зависима от пощите и по тая причина хич не те мисля.
Също така си мисля, че все повече хора ще избягват пощите, ДСК, НАП и пр. като развъдници на чума и въпросните институции ще опрат до просешка тояга и ще тръгнат да се променят (към по-добро, то по-лошо няма). Съгласна съм с един от предните постинги - никоя промяна не става доброволно. Най-вероятно и новата система в пощите им е наложена от някого, и служителите просто я бойкотират, щото им заплашва притока от безплатен адреналин :)
Приятен и успешен ден на всички!
цитирай
49. dinka - Е, Български пощи от миналата седмица (или по-миналата - не помня добре) вече не са монополисти...
28.11.2006 11:19
Вече има частна поща. Дам...
Просто родителите ми са бързали да пратят парите, които можеше и да не пращат. И не е проблема в дамата, която явно НАИСТИНА ВСИЧКИ МНОГО ДОБРЕ Я ЗНАЯТ...
Както каза по-горе 2o4iosobenoednoto - по-страшното е, че "експресния" запис е отишъл вместо за 2 часа - за 3 дни до получателите... :)
цитирай
50. mobo - точно така, динке
28.11.2006 11:46
ти си пишеш в блога, а лелката си кара по старому.

аз си знам че нещо съм объркан и не смятам правилно, ама все пак не те виждам теб като победител в ситуацията. почетната победа си е за лелката, защото все пак е станало на нейното и тя е крещяла повече и е изразходила всичкото задържано количество нервотрансмитери и други подобни психотропни вещества. а ти си се утешавай че си добра и милостива. успех.
цитирай
51. dinka - Прав си mobo
28.11.2006 12:43
Битката е нейна, но войната печеля аз. За мен този спор е приключен. Не става дума за победител и победен. Става дума за това, че въпреки крещенето, нежеланието и голямото забавяне - тя все пак си свърши работата. Можеше и да мине по-гладко, но нали ти казвам - не аз се изнервих в ситуацията, а тя. И малко ме е яд, защото след мен имаше още 80 души... От тях - 5 да са се паднали на моята лелка - определено денят им не е минал добре след срещата с нея. :) А моя си беше чудесен. Както и да го гледаме... :)
цитирай
52. анонимен - ti ne si dobre
29.11.2006 16:09
=)misli6 li 4e moje6 da uvolni6 kogoto i da bilo,slez na zemqta,nali tam vsi4ki sa hora na 6efa=),a i kato ne ti iznasq kakvo pravi6 tam,v slu4aq ti si tapata,az i v m-tel ne hoda ve4e vsi4ko po bankov pat.A ti kato ne moje6 da premesti6 roditelite si v Parij,6te se primirqva6 s deistvitelnostta,za6toto tazi ''lelka'' e sigurno kato tvoqta maika,jivqla v takova pokolenie.A sistemata v po6tata si e mnogo hubava za kulturniq,vazpitan,GRAMOTEN 4ovek,izvinqvai no edna blanka da ne moje6 da popalni6 ne govori dobre za teb.
цитирай
53. dinka - г-н анонимко,
29.11.2006 16:16
Подчертавате думата "грамотен" а сам вие пишете на "маймуница" вместо на кирилица.
Да - да попълвам бланки в пощата никога не ми е било приоритет в живота. :) И ако липсата на познание при попълване на бланки ме прави "тъпа" - ок. Приемам.
Иначе, аз "хората на шефа" не ги познавам. А на родителите ми едва ли ще им се хареса живота в Париж.
цитирай
54. streetsmart - На мен друго не ми дава мира
29.11.2006 16:32
Пишеш, че си могла да я уволниш, но не си го направила. Защо? Каква е тая човещина, която оставя самозабравилите се чиновници да се вихрят за сметка на клиента? Извинявай, но не го разбирам. Значи аз, ако не си върша работата, клиентът ми отива и се оплаква на шефа и, ако не наказание, следващия път като разпределят бонусите, мен ме прескачат. А на нея й се разминава. Как тогава ще стане реформата в обществения сектор?
Извинявай, но тая лелка едва ли е съгласна, че ти си излязла морален победител от двубоя. Докато не й се бръкне в джоба, ще продължава да си прави каквото си иска. Язък за привилегиите ти, щом не ги използваш за общото благо.
цитирай
55. анонимен - mnogo se pali6
29.11.2006 16:33
a 4e si tapa si tapa,li4i si po vsi4ko,4ovek v dne6no vreme trqbva da moje da se spravq v kakvato i da bilo situaciq.I sigurna sam 4e ne bilo adski trudno za popalvane.A sega si priznai ot koe selo si do6la i grada ti se vijda mnogo slojen,truden,za6to ne si hodi6 tam kadeto nqma nomerca a samo kravi? Sas sigurnost tan 6te se spravi6.Sme6na si.
цитирай
56. dinka - streetsmart
29.11.2006 17:48
По-горе в коментарите съм посочила точната причина, поради която не искам да ставам като описаната лелка. т.е. Не ми се ще да злоупотребявам. Държа да ме обслужат като обикновен човек (какъвто съм). Така или иначе - живота едва ли ще ме срещне повече с дамата от другата страна на гишето.

Уважаема анонимна,
Всички ние идваме от някое село. Ако не ние - родителите ни. Ако не те - бабите ни и дядовците ни. Да твърдиш, че си гражданин е толкова нелепо, колклото и твърдението ти, че всеки човек на планетата е длъжен да знае как се попълват бланките на Български пощи.
Е, вече зная как става и обезателно ще си го напиша в CV-то, след като е толкова важно. :)
цитирай
57. streetsmart - Защо пък злоупотреба?
29.11.2006 18:02
Всеки клиент има право да се оплаче. Само че на теб биха обърнали внимание. Ако резултатът е положителен и лелката си получи наказанието, едва ли някой обикновен човек ще ти каже, че си злоупотребила с положение. По-скоро лелката ще си е намерила майстора.
цитирай
58. dinka - Какво да ти кажа...
29.11.2006 18:13
Не ми харесва идеята да съм нечий намерен майстор.
И не съм аз този който да решава проблемите на пощата. С махането на една жена зад гишето - проблемите няма да се решат.
Все пак - тя е на опашката на рибата...
Виж коментар No. 23
цитирай
59. ramonqo - ОБРЪЩЕНИЕ КЪМ "АНОНИМНИЯ СМЕШНИК"
29.11.2006 19:50
Не, че Динка има нужда от моята защита, но все пак искам да я защитя!
Първо г-н Анонимник, бил ли си свидетел на случката за да изобщо да говориш, коментираш и изобщо някой да ти е искал мнението!
Защо не се представиш ами така се криеш. Кажи кой си и на кой ще викаш ти - "Смешна си"
АКОЛОбИЧАШ, ИЛИ НЕ СЕ КРИЙ, ЗАЩОТО НИКОЙ НЕ ОБРЪЩА И НЕ СЕ ТРОГВА НА ТАКИВА БЕБЕШКИ ИЗКАЗВАНИЯ И МНЕНИЯ!
цитирай
60. krasitta - да бе,
29.11.2006 21:32
всички трябва да знаем как да попълваме бланки на пощи, електро, софийска вода, топлофикация, да вършим работата на всички чиновници, а на тях да им оставим само да си седят на задниците от 9 до 5 и да крещят по хората. Тук, анонимко, въпросът не е дали Динка може или не може да попълва тъпата бланка - въпросът е дали е нейна работа. И познай - НЕ Е!
А иначе малоумните разговори за "селото, гражданчетата и кравите" звучат толкова елементарно, че е под нивото на всеки уважаващ себе си индивид да ги обсъжда. Ако кравите толкова те влекат - отивай си при тях, и без това селата имат нужда от заселване.
цитирай
61. анонимен - Ха сега малко и от мен :-)
07.12.2006 11:40
За всеобщо успокоение ще Ви кажа, хора, че положението е такова не само в София, не само в България, а в целия Балкански полуостов - лично изпитано!!! Държавна администрация, държавни фирми, всичко що започва с държавно - се е%@ло майката. Това митници, това данъчни, това КАТ, това болници, това... хванах мазоли на пръстите да им пиша само имената на институциите - там всички са "РАВНИ". Ако имаш "вътрешен човек" ти разпъват червения килим, ако ли не - пътеката с бодли... И това ще е така докато не се зададе някакъв критерии за количество и качество на извършената работа от въпросните служители във въпросните учреждения както е в някои частни фирми. Да се пресече корупцията, която дава криле на "държавните хора" и да осъзнаят, че и те са нормални хора и вървим по една и съща земя, че и тях може да ги блъсне кола, да им падне тухла на главата, да им подарят усмивка ей така, защото са си мръднали пръста да направят нещо, за което не са им плащали или молили... Но май виновните сме си ние, защото търпим някой да ни се качва на главата, да ни дърпа за ушите и да ни казва, накъде и какво да гледаме... А е трябвало да се оплачеш! Като им се съберат достатъчно оплаквания там някъде горе по йерархията разбират, че има нещо грешно в системата и я променят. Няма ли оплаквания - системата за тях е ОК и няма необходимост от инвестиции за промяна... толкова малко се иска да се направи, но е необходимо да се направи в подходящия момент, с подходящата сериозност и тон... лесно е! Само трябва да опиташ!

Ваш приятел вечен: Весел Патиланец :-)
цитирай
62. анонимен - AZ TAZI LELKA IA ZNAM
16.12.2006 15:14
Докато ровех в google съвсем случайно се натъкнах на тази статия и ми прозвуча до болка познато. Преди 3 седмици се натъкнах на абсолютно същата ненормална, малка лелка с престилка, очилца и черна на черта коса в Централна Поща. АХ АХ АХ!!! По-ненормална женица не съм виждала. Моите най-сърдечни поздрави на всички пощенски служители! Неграмотни, избирани от местните села.Естествено с някои изключения. Абсолютно същият случай и същата жена- абе дресирайте си малко персонала и още по-добре-карайте ги да минават през ПСИХО ТЕСТОВЕ!!!!! ДА ЖИВЕЕ ЦЕНТРАЛНА ПОЩА!!!!
цитирай
63. анонимен - dai mi sait za po6ta
11.01.2007 17:12
dai mi sait za po6ta
цитирай
64. amrak - :)
23.01.2007 18:37
станало е парти като гледам :)
цитирай
65. hohi - 1 час и 10 мин за изпращане на малък пакет!!!
31.01.2007 16:58
И аз да споделя какво ми се случи преди час в централна поща.
И да вмета каква европа какви пет лева. Ние просто сме в третия свят или както пееше Тони Димитрова - балкански синдром!
Преди около два месеца вече бях плащала сметки по "новата електронна система" в Централна поща и знаех за какво става въпрос.
Отивам днес да пусна малък пакет пратка за чужбина и както му е редът прочитам на "електронната система" кой бутон да натисна, виждам изпращане на пощенски пратки и съответно си взимам №. Решавам, че ще си купя предварително каширан плик, ще го надпиша преди да съм сложила пакета и ще го дам за митническа проверка. Да, ама не! На нито една от бутките за пликове нямат каширани пликове и никой не казва откаде да го получа. Едно момче ми сподели, че на 43 гише дават пликове и съответно се запътих към гишето да си купя пликче. Показах си пакетчето и взетото номерче и онова младо девойче зад гишето ми се изрепчи да не я занимавам а да си изчакам реда и че номера който съм взела не е за нейното гише, а да си взема номер за опаковки. Имало го на таблото.
Боже опази от тази наша система. Съответно се връщам и си взимам нов номер опаковки.
Застанах чинно на опашката и след около 30 мин. чакане ми дойде редът. Заставам почти победоносно на гишето и "о изненада"!
Проверяват пакетчето какво съдържа, което е с размер по-малък от плик А4 и девойката ми подава огромен каширан плик с размери около 70 см. на 50см в който можеш да завреш 10 такива пликчета като мойто. Съответно и поисках малък плик на което тя ми отговори , че няма а само това е размера, който имат. Ядосах се, защото само половин час преди това видя за какъв пакет става въпрос и можеше още тогава да ми каже, че нямат съответния размер.
Между другото теглото на пакета беше само 142 грама.
Попитах къде да се оплача и тя спокойно ми каза да отида на 28 гише при шефката. Застанах на гише контрольор и съответно там няма никой, а вътре в салона няколко тетки си приказват и хортуват, а хората в салона се мотат и чудят кой да ги упъти какво да направят. След известно време пристига едно огромно 200 килограмово дебло чудовище и на моя въпрос:
- Как е възможно в централна поща да нямат всички размери пликове и поне да казват на хората да си купуват отвън, а не да седят с часове и да няма кой да ги информира?
Отговорът беше:
- Ами нямаме, само това имаме, какво да направим и В СКЛАДА НЯМА!
Е ТОВА ПОСЛЕДНОТО направо ме изкара от равновесие.
Казах и че с това социалистическо мислене и с този начин на работа всичките трябва да ги изринат от там. Тая дебилка само дигаше рамене, примигваше на парцали и повтаряше и в склада няма!
Излезнах и в най-близката книжарница на пл. "Славейков" имаше всички размери пликове на същата фирма само за централна поща и в склада няма.
Върнах се още по-ядосана отидох да и покажа, че всичко има, а че тях ги мързи да гледат, не ли да работят.
Пълно безхаберие и безгрижие от тия дебелокожи китове, просто думи нямам!
Отново нареждане на опашката и чакане за да пусна пакет забележете 142 грама за чужбина при това за ЦЕНА ОТ 9 ЛВ. и просташко и некадърно отношение от страна на пощите.
Цялото това траеше с новата електронна система 1 час и 10 минути!
Е нямам думи и мисъл вече!
Честит ви Европейски съюз с българско обслужване!
За съжаление няма и на кого да се оплачеш, просто на арменския поп!

Спете спокойно, може да дойдат и по-добри времена, но навярно в другия живот!

Нонi
цитирай
66. dinka - Хм...
01.02.2007 13:11
Доста изнервящо е, да. Но не толкова заради системата, а заради "обслужващия" персонал. :)
Да не ни се налага често да ги ползваме...
цитирай
67. анонимен - Ох, завчера една приятелка също трябваше да си прибере пари от пощата
09.05.2007 13:44
и като започна служителката :"Ама наистина ли чакаш запис от 24 лева? Ама сигурна ли си?".
Оказа се, че записа бил не 24, а 25 лева, а за да е сигурна госпожа "Ама наистина ли" звъня чак в Приморско. Ама и хора имало...
Leil1ny105
цитирай
68. dinka - :)))
10.05.2007 11:34
Искаш да кажеш, че има подобрение? :)
цитирай
69. анонимен - няма подобрение
24.08.2007 12:12
Преди два дни бях на опашката за плащание на студена вода и нададох ухо към скандала на първото гише, което е за получаване на записи. Доста интелигентен мъж на средна възраст беше изпаднал в ярост от обслужващите го! Вътре зад гишето се мъдреха три дебели кокошки, които явно не знаеха какво да правят и как да си свършат работата.
Там явно трябва голямо метене да стане!
цитирай
70. анонимен - горния пост е от hohi
24.08.2007 12:16
Извинете ме! Забравих да се подпиша
Hohi
цитирай
71. анонимен - zamislete se!
30.01.2008 15:11
Hora, kato 4eta vsi4ki komentari se pitam: da vsi4ki sme izpadali v podobni situacii, v koito vmesto da 4etem se naso4vame kam parvia sre6tnat, za6toto ni marzi da 4etem ili.... i taka moje i sre6tu Centralna po6ta da razberat kakvo ni ma4i.Da vazrastnata macka, o4evidno ne e za tam, no koi drug 6te izdarji na podobni izcepki i na 350lv na mesec, v koito edin ne pro4el, drug ne dopisal, da tia e tam da ni pomaga , no ne i da var6i rabotata vmesto nas.Ako s teb, mila Dinka tia zagubi 20min poneje ti ne si razbrala a tia ne iska da ti obiasni, koi 6te postrada, estestveno ostanalite 80 4oveka na opa6kata. Za6to se prismiva6 na 6rift 72, po6tata o4evidno ne e samo za 20-30 godi6ni, ako baba ti otide 6rift 12 edva li 6te ia zadovoli? I nakraia ako vsi4ki se otnasiame v rabotata si s klientite, kakto jelaem te da se otnasiat s nas vsi4ko 6te bade nared.Hubav den!
цитирай
72. анонимен - ano
01.04.2008 21:16
Е-те от такива където ги мързи да си прочетат бланките, или не си носят очилата или са си забравили акъла някъде да ти дойде до гуша. Да не говорим, че всеки 5-ти е психясъл и си го изкарва на лелките в пощата. А на някой да му е минало през акъла, че работят там за жълти стотинки?...
Простотията по хората ходи, но в София вече прелива..
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: dinka
Категория: Хоби
Прочетен: 996737
Постинги: 131
Коментари: 1856
Гласове: 3975
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930