Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.06.2010 03:30 - 10 заповеди на куче
Автор: ideasfacebook Категория: Забавление   
Прочетен: 4694 Коментари: 2 Гласове:
1



10 заповеди на куче
imageimage
Благодарете на живот за вашите домашни любимци, да ги ползват и се грижат за тях. Животът би бил малко тъжен опит и без тези животни, не е нужно да чакате да стигнете до небето, за да бъде заобиколен от любов, надежда и щастие. Те са тук на земята са нашите най-добрите и най-верните кучета приятели!

image

1 .- Не ми се сърди за дълго, защото животът ми трае само около 10 до 15 години.

image

2 .- Дай ми любов и привързаност, че ми трябва повече от всичко, и дай ми време да разбера какво искате за мен.
image

3 .- Имате работата си, приятелите си, те забавлявам и себе си, които имате.
image

4 .- Говори с мен, но не разбирам думите ви, разбирам тона на гласа ти, когато ти говорят и се опитват да направят всичко възможно да ви моля. Да е наясно, в начина, по който се отнасяш с мен като никога няма да забравя.

image

5 .- Преди да удари или нарани, не забравяйте, че аз мога да ви нарани с едно ухапване, но аз, защото аз те обичам и никога не те нараня.

image

6 .- Преди да ми се карат за това, че мързелив и непокорните, си задайте въпроса, ако нещо ме притеснява, може би не сте ме правилно хранене, аз съм бил дълго време на слънце или сърцето ми става по-възрастните и по-слаби.
image

7 .- Не винаги ме остави на улицата, не искам да умра в общинската лири куче, L или под колелата на автомобил, в близост имот с добра порта, а не да я оставите отворена (не забравяйте, че има крадци)

image

8 .- Моля да ме спаси, тъй като възраст, и вие също ще остареете някой ден.

image

9 .- Не винаги ме остави: бъдат лоялни към мен, както аз съм с вас, ако има непреодолими причини сили вас да ви отделно от мен, аз предпочитам да ме накара да спят завинаги, без да ме знаят, и не носи се далеч от теб в ръцете на непознати или изоставени на улицата. се поставите на мястото си, аз няма да си тръгнеш, а аз не мисля, че аз обичам
image

10 .- В последното ми пътуване няма да ме остави на мира, остани с мен и никога не казват, че не мога да понасям да ме погледне. Не ме остави да се изправи пред това без теб. Всичко е по-лесно за мен, ако ти си до мен, и не забравяйте ТЕ Амар

image

А кучето не изглежда големи коли, модни къщи или дизайнерски дрехи, храна и вода ще се оправи, не се интересува дали сте бедни или богати, интелигентни Готови ли сте или глупави или глупав, да вземе парче от сърцето си и ще ви даде му

image

______________________________________________________________________________________________
Домашни любимци са детски играчки, трябва да бъде много отговорна, ако сте приели една страна, ако една като нея, любовта я завинаги и ще бъде вечно благодарни
image

Надявам се, че се радваше на 10 заповеди на куче

image


Тагове:   куче,


Гласувай:
1




1. miaa - Благодаря ти за хубавия и съдърж...
28.06.2010 11:49
Благодаря ти за хубавия и съдържателен постинг! Хубав ден!
цитирай
2. анонимен - mnogo e vqrno tova :)
06.06.2012 19:41
mnogo e vqrno tova :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ideasfacebook
Категория: Забавление
Прочетен: 14006
Постинги: 2
Коментари: 2
Гласове: 2
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930