Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.10.2006 14:53 - Той! Той пак го направи!
Автор: dinka Категория: Хоби   
Прочетен: 2944 Коментари: 9 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Нямах намерения да пиша... честна дума. Но от няколко дни следя с интерес попарата, която си забърква един симпатяга в F1.

Моля ви! Не бързайте да ме обвинявате! За Кими ще кажа само едно изречение, при това – накрая!

Не за друго, а защото за основно меню съм си избрала далеч по-забавния от Монтоя и много по-несдържан в репликите си от Ървайн – г-н Фернандо Алонсо.

Последните изцепки на късметлията стигнаха и до мен, а сега ще стигнат и до вас:

В понеделник, пред вестник "Ас" той директно обвини отбора, че му пречи да спечели световната титла.
"Те не ми помагат толкова, колкото могат. Искаха да завършим втори и трети, защото не искат да взема №1 в друг отбор", заявява недоволен Алонсо, който от следващата година, както знаете - ще премине в Макларън.

Ох... как да не го ожалим момчето?
Ама разбира се, че другите винаги са виновни!

В предпоследното състезание Михаел Шумахер му беше виновен, сега – отбора... Нещо повече – днес чета, че той бил много ядосан на съотборника си, защото(видите ли) вторият пилот в отбора си Е ПОЗВОЛИЛ да го изпревари по време на състезанието в Китай!

По тази логика, след като до тук са обвинени конкурентите, отбора, механиците и колегата Фисикела... какво остава?

Може би тази неделя ще са му виновни феновете, че не са викали достатъчно силно!

Но най-хубавото е, че Фисикела е пич! Пич и половина. Ето и неговото мнение за „случката”:

"Да, много съм изненадан от това. Не знам защо го е казал. Очевидно аз се състезавам за себе си, а не за Фернандо.
Ако има възможност да му помогна - добре, но не мога да спра болида си на пистата си за да го оставя да ме изпревари. За мен няма никакъв проблем. Ще говоря с него по въпроса, ако е доволен ок, но ако не е доволен не ми пука".

 И на мен не ми пука за Алонсо! Нито за Крамник, но това е друга тема!

 Нищо де! Той (Алонсо) отива на хубаво място догодина.
Но пак няма да стане шампион.
И знаете ли защо?

Защото, за разлика от Алонсо, Кими Райконен има много добра представа как работи автомобила на Макларън.

С една дума... НИКАК!

image



Тагове:   Направи,


Гласувай:
0



1. angel - Йеее!
05.10.2006 17:42
Изпълни ме! Както "Мерцедес"-а, така и Рено- то са коли с изчерпан потенциал. Бриаторе вече издиша, а преди време през целия сезон невероятно бързия автомобил на Макларън не можа да стане готов за състезание и беше невероятно бърз на тренировки. Явно си се състезават в някоя паралелна Вселена или нещо такова... сигурно в надпреварата за най- бързия автомобил за тестове във Форлмула 1... :)

За онова момченце, ще се опитам да не слизам на неговото ниво и ще кажа само: истинските шампиони не се оплакват и не хленчат на рамото на пресата. Те просто побеждават.

Какво е да си бил бърз, когато не си финиширал пръв? Защо не си финиширал пръв, когато си водил 25 секунди? Защото не можеш! А другите са били по- бързи. При това те изпревариха на пистата!

Бъди мъж и го приеми, Алонсо такъв.

Поредният жалък испански балон се спука, след онова допингирано недоразумение Надал. Може да съм наистина обременен и затова да смятам германците (швейцарците) за невероятни спортисти, но испанците със сигурност не са такива.

Не отричам - Алонсо има талант, но не и достойнство.

А в крайна сметка това прави един шампион велик. Не само, че е бил такъв вече 7 пъти. Шумахер е велик, защото винаги се справя някак си.

Критиците му никога няма да забравят неговите по- спорни решения. Но той вече е легенда. Жалко, че е наш съвременник и жалко, че е жив (пожелавам му дълъг живот и всякакви други успехи). Мисълта ми е друга - ако беше пилот от миналото или беше загинал "геройски" (като Сена, който се преби като куче) щеше да бъде по- титулован от Фанджо.

Но вие това си го знаете... :)
цитирай
2. dinka - Последните новини от лагера на Рено:
05.10.2006 17:56
- поръчка за 4 тона спрей за нос
- поръчка за 2 тира тоалетна хатрия
- поръчка за 7 камиона с носни кърпички
Всички те за Фернандо Алонсо

Поръчана е и една кутийка аспирин за чичко Бриаторе, че го заболяла главата от ревльото. :)
цитирай
3. sparhawk - галфона обаче
11.10.2006 17:19
стана шампион. испански пор.
цитирай
4. bmfi - добре дошла :)
18.10.2006 20:29
в червения отбор ;)
цитирай
5. dinka - :)))
19.10.2006 09:58
Тука ми намирисва на подигравки. :) Какво съм виновна аз, че малкия финландец си избира Ферари? Макар и да са първи отбор (времево погледнато) не съм с топли чувства към тях, но Алонсо хич не го долюбвам... А Кими е добро дете. Пийва си, прави магарии. Нищо човешко не му е чуждо. :))) Само не зная Ферари с какво око ще гледат на тази негова слабост. :)
цитирай
6. bmfi - нищо подобно ....
19.10.2006 21:36
тъй като и аз съм му фен (на Кими (е, не колкото на Шуми ;), имах предвид, че сега, когато се присъедини към нас, ще бъдем съотборници (аз нали съм старо куче, те приветствам). А за петнайсет години съм харесвал само още двама освен Михаел - Кими и Мика Хакинен. И сега съм щастлив ;) И затова с добро чувство ....
цитирай
7. dinka - От следващата година ми се струва, че ще стане интересно...
20.10.2006 10:26
Много младежи се наизлюпиха и ще ми е интересно да ги видя какво ще направят. Кубица също не е за подценяване. Уебър също ми е доста симпатичен...
Ще видим. :) Живи и здрави. :)
цитирай
8. анонимен - Ще видим :-)
02.11.2006 09:27
Идва бодрата смяна и то още от края на сезона видяхме добри изпълнения. Но нека не забравяме, че това е Ф1, а не някоя друга серия!!! Може и да са били шампиони в други серии (за справка младия Розберг), но това тук си е нещо коренно различно! Все пак нека да приветсваме новата финландска надежда Хайки Ковалайнен и да се надяваме, че ще е не по-малко леден от Мика и Кими взети заедно и ще ни радва с шоу по пистите. А за това колко е способно момчето може да направите справка в надпреварите <<Race of Champions>> и по-специално тази от 2004 г., когато... но нека не ви развалям кефа да го намерите сами :-)
цитирай
9. анонимен - Хайде да не ви тормозя
02.11.2006 09:38
Това<< http://www.raceofchampions.com/ >> е официалния уеб сайт на <<Race of Champions>>. Можете сами да се убедите за какво иде реч и кои са участниците в това шоу!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: dinka
Категория: Хоби
Прочетен: 996013
Постинги: 131
Коментари: 1856
Гласове: 3975
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930