Постинг
21.10.2008 10:33 -
Жените срещу Динка - войната е обявена официално!
Автор: dinka
Категория: Хоби
Прочетен: 20251 Коментари: 50 Гласове:
Последна промяна: 21.10.2008 10:41
Прочетен: 20251 Коментари: 50 Гласове:
0
Последна промяна: 21.10.2008 10:41
Жените са слаби шофьори. Убедих се в това, независимо, че съм жена. Има, както казва моя инструктор, 10% от тях, които могат да карат, но останалите 90% са повече от слаби.
Войната жените срещу Динка започна неотдавна на един полигон, когато друга колежка "бъдещ слаб шофьор" се засили срещу мен в опит да ме убие пред очите на поне трима инструктори, защото не намери педала на спирачката, но за сметка на това намери газта и я натисна със всичките си 80 кг.
Така започна Войната.
Когато се занимаваш с някакви неща, обикновено забелязваш хората със сходно на теб хоби.
Аз така едно време открих, че има много велосипедисти в София и тези, които се събират на екопротестите са само малка част от тях.
След това открих топлата вода, че има и много мотористи, да му се не види. И тези, шумните и бързите са съвсем малка част от тях.
После, засегната от общоприетата теза, че жените са слаби шофьори, започнах да се заглеждам по задкормилните устройства на автомобилите. Повярвайте ми, в задръстването вече ще видите повече жени зад волана, отколкото мъже.
Друг е въпросът, че 90% от тях не могат да карат! Те не гледат в огледалата, не гледат какво се случва около, зад и пред тях. А возят малки деца в тези стари баракуди!
Може ли да си толкова безотговорен, ако не към собствения и чуждия, то поне към живота на детето си? Излиза, че освен лоши шофьори са и лоши майки, така ли?
Не мразя жените. Аз самата съм такава, но много мразя заспали блейки да се опитват да ме убият, защото когато правят завой на ляво, не гледат в правилните посоки.
Мразя и такива, които не виждат какво се случва пред тях и се опитват да ме убият, само защото съм с колело, с пуснати мигалки по бял ден с каска, руса коса и къса пола!
АКО ТОВА Е ГЛЕДКА, КОЯТО НЕ МОЖЕТЕ ДА ЗАБЕЛЕЖИТЕ И ГОЛА ДА СЕ СЪБЛЕКА - ПАК ЩЕ СИ ОСТАНЕТЕ ЗАСПАЛИ БЛЕЙКИ.
Моля всички жени, които се опитват да ме убият на улицата пред очите на невинни свидетели и собствените си деца да се опитат поне малко да ВИЖДАТ, когато гледат!
В неравната борба Жените срещу Динка, за по-малко от месец има 8 опита за физическото ми отстраняване!
Войната продължава!
Войната жените срещу Динка започна неотдавна на един полигон, когато друга колежка "бъдещ слаб шофьор" се засили срещу мен в опит да ме убие пред очите на поне трима инструктори, защото не намери педала на спирачката, но за сметка на това намери газта и я натисна със всичките си 80 кг.
Така започна Войната.
Когато се занимаваш с някакви неща, обикновено забелязваш хората със сходно на теб хоби.
Аз така едно време открих, че има много велосипедисти в София и тези, които се събират на екопротестите са само малка част от тях.
След това открих топлата вода, че има и много мотористи, да му се не види. И тези, шумните и бързите са съвсем малка част от тях.
После, засегната от общоприетата теза, че жените са слаби шофьори, започнах да се заглеждам по задкормилните устройства на автомобилите. Повярвайте ми, в задръстването вече ще видите повече жени зад волана, отколкото мъже.
Друг е въпросът, че 90% от тях не могат да карат! Те не гледат в огледалата, не гледат какво се случва около, зад и пред тях. А возят малки деца в тези стари баракуди!
Може ли да си толкова безотговорен, ако не към собствения и чуждия, то поне към живота на детето си? Излиза, че освен лоши шофьори са и лоши майки, така ли?
Не мразя жените. Аз самата съм такава, но много мразя заспали блейки да се опитват да ме убият, защото когато правят завой на ляво, не гледат в правилните посоки.
Мразя и такива, които не виждат какво се случва пред тях и се опитват да ме убият, само защото съм с колело, с пуснати мигалки по бял ден с каска, руса коса и къса пола!
АКО ТОВА Е ГЛЕДКА, КОЯТО НЕ МОЖЕТЕ ДА ЗАБЕЛЕЖИТЕ И ГОЛА ДА СЕ СЪБЛЕКА - ПАК ЩЕ СИ ОСТАНЕТЕ ЗАСПАЛИ БЛЕЙКИ.
Моля всички жени, които се опитват да ме убият на улицата пред очите на невинни свидетели и собствените си деца да се опитат поне малко да ВИЖДАТ, когато гледат!
В неравната борба Жените срещу Динка, за по-малко от месец има 8 опита за физическото ми отстраняване!
Войната продължава!
ДОЖИВЯХМЕ МИЛИ ХОРА – БЪЛГАРИЯ ОФИЦИАЛ...
Дъщерята на Шер иска официално да бъде о...
ВМРО-НИЕ официално представи книгата &qu...
Дъщерята на Шер иска официално да бъде о...
ВМРО-НИЕ официално представи книгата &qu...
Следващ постинг
Предишен постинг
1.
gamina -
пффф
21.10.2008 10:56
21.10.2008 10:56
Аз съм кандидат към ония 90%, дето не могат да карат. Шанса да съм от другите 10 е твърде малък. Засега никой не съм опитала да убия, но съм шофирала само три пъти ;) Виж за колелото... всеки ден докато дойда на работа ми се изправя косата поне по десет пъти. Не само жените, и мъжете въобще не забелязват, че идва велосипедист зад тях. Особено ако са спрели. Така рязко си отварят вратите, че още се чудя как не съм прелетяла през някоя.
цитирайЩом караш колело в София и си оцеляла до сега - ще стане шофьор от теб. Поне ще виждаш велосипедистите, защото си била "от другата страна".
Ако се направи поправка в закона, в която принудят провинили се шофьори да карат по 2 седмици велосипед в София мисля, че след това всички ще са доста по-внимателни, когато карат.
цитирайАко се направи поправка в закона, в която принудят провинили се шофьори да карат по 2 седмици велосипед в София мисля, че след това всички ще са доста по-внимателни, когато карат.
И аз съм жена и аз съм шофьор и напълно те подкрепям, защото всекидневно се сблъсквам с малоумни женски зад волана и вече ми идва в повече.
За тях няма правила, няма знаци, карат си по свое усмотрение...
цитирайЗа тях няма правила, няма знаци, карат си по свое усмотрение...
нещо взе да ми се набива същият факт на очи.
Сред жените има и добри шофьори - това е безспорен факт.
Но в последните месеци, рисковите ситуации са ми ги създавали основно жени, даже напоследък взех да си водя статистика , за да проверя дали не съм предубеден по този въпрос .
Интересното е, че жените са по-склонни към мръснишки засичания отколкото мъжете, това констатирам напоследък по мои си наблюдения на пътя .
Явно се дължи на трайното им неуважение към страничните огледала, като напълно безполезни, след като с тях не може да си коригираш грима ??! :)))
цитирайСред жените има и добри шофьори - това е безспорен факт.
Но в последните месеци, рисковите ситуации са ми ги създавали основно жени, даже напоследък взех да си водя статистика , за да проверя дали не съм предубеден по този въпрос .
Интересното е, че жените са по-склонни към мръснишки засичания отколкото мъжете, това констатирам напоследък по мои си наблюдения на пътя .
Явно се дължи на трайното им неуважение към страничните огледала, като напълно безполезни, след като с тях не може да си коригираш грима ??! :)))
Не че не си права за жените, но аз пък всеки ден по улиците на София такива блейки мъже виждам, че на тях ме е яд два пъти повече! Влачи се с прекрасното си Ауди (BMW, Мерцедес, джип, списъкът може да се продължи още) с около 10-15 км в час по улица, която позволява 40 (и разрешава 50), още на 10 метра преди легналия полицай намалява до 2 км/час и минава през него все едно е целия в шипове, но иначе по всеки празен булевард, който позволява 90 (но разрешава 50), е истински мъжествен герой и кара със 120, защото му е голям... двигателя.
цитирайшофьори от мъжете.....Направило ми е впечатление, че жените са по-склонни да дадат предимство на другия, да спрат на пешеходна пътека и да се съобразят с това, че пешеходеца е с предимство пред завиващия автомобил...
Може би защото жените са по-склонни да запаметяват неща като правилник или знам ли и аз защо :-)
цитирайМоже би защото жените са по-склонни да запаметяват неща като правилник или знам ли и аз защо :-)
Тези, за които си писал виждат полегналия полицай, а каките, за които разказвам не виждат нищо.
Ако правят завой - гледат на там, където им сочи предницата на колата. Все едно някой им е гипсирал шията и не могат да се завъртят нито на ляво нито на дясно. Не виждат знаци, велосипедисти. Не виждат дори колите, излизащи от пряката и готови да се включат в булеварда.
Това не е нормално. Тези жени не трябва да са на улицата.
цитирайАко правят завой - гледат на там, където им сочи предницата на колата. Все едно някой им е гипсирал шията и не могат да се завъртят нито на ляво нито на дясно. Не виждат знаци, велосипедисти. Не виждат дори колите, излизащи от пряката и готови да се включат в булеварда.
Това не е нормално. Тези жени не трябва да са на улицата.
От тези, които ми описваш (и които и аз виждам непрекъснато), забелязвам, че близо 2/3, когато правят споменаваните глупости, държат до ухото си по един телефон. Това не само че обективно им пречи да си завъртят главата, но им блокира и мозъка, защото мислят не за това, което виждат, а за онова, което чуват (нито една не видях да е с наполеонска шапка, за да й повярвам, че може да върши и двете неща едновременно, при положение, че обикновено и едното й е много). Та такива, когато ги накажа с клаксона за това, че приказват, винаги гледат много сърдито. Все едно съм ги наклеветил на другарката. Или все едно не е моя работа какво ще правят. Докога ще сме такива, че да смятаме, че нарушаването на законите си е личен избор на всеки и никой няма право да се сърди на онези, които го вършат, даже и ако по този начин носят заплаха и за друг, освен за самите себе си?
цитирайСитуацията:
Аз, на велосипед, карам най-в дясно на бул. България - посока център. Часът е подходящ за подобни изпълнения.
Излиза кола на една от преките ( в дясно на мен), която леко се е изнесла напред, за да вижда кога ще може да се включи в движението.
Каката кара детенце на задната седалка (без изискваното от закона детско столче). Други в нейната кола - няма.
Приближавам се до пряката, в която стои колата, чакаща да се включи в булеварда. Тя кара зад мен и би трябвало да вижда, че има кола в дясно и велосипедист.
Минавам една идея по на ляво, за да обиколя чакащата кола и тя точно в този момент реши да ме изпреварва. Аз се оказах между предната броня на чакащия в пряката и дясното й огледало.
Ако бях мръднала с няколко сантиметра (2-3-5 максимум) щяха да ме събират из под нейните гуми.
Настигнах я в задръстването, чукнах й на прозореца и я попитах дали ме е видяла.
И тогава не ме видя. Гледаше напред - все едно съм невидима.
Питане:
Ако й бях счупила огледалото щеше ли да ме види?
цитирайАз, на велосипед, карам най-в дясно на бул. България - посока център. Часът е подходящ за подобни изпълнения.
Излиза кола на една от преките ( в дясно на мен), която леко се е изнесла напред, за да вижда кога ще може да се включи в движението.
Каката кара детенце на задната седалка (без изискваното от закона детско столче). Други в нейната кола - няма.
Приближавам се до пряката, в която стои колата, чакаща да се включи в булеварда. Тя кара зад мен и би трябвало да вижда, че има кола в дясно и велосипедист.
Минавам една идея по на ляво, за да обиколя чакащата кола и тя точно в този момент реши да ме изпреварва. Аз се оказах между предната броня на чакащия в пряката и дясното й огледало.
Ако бях мръднала с няколко сантиметра (2-3-5 максимум) щяха да ме събират из под нейните гуми.
Настигнах я в задръстването, чукнах й на прозореца и я попитах дали ме е видяла.
И тогава не ме видя. Гледаше напред - все едно съм невидима.
Питане:
Ако й бях счупила огледалото щеше ли да ме види?
10.
анонимен -
Отговор :
21.10.2008 12:03
21.10.2008 12:03
да
цитирайНякои хора шофьори са ми казвали, че виждат велосипедиста, гледат го, но някак си не могат да го възприемат. Все едно, че не е там. И те не могат да си го обяснят. Ситуацията с изпреварването, която описваш е типична. На мен ми се е случвала десетки пъти. Същото е и с отварянето на вратите. Тази сутрин докато пътувах за работа пак щях да се натреса в една врата и ми хрумна да започна да си правя статистика къде и как са ми са се случвали такива неща :)
Мисля, че по-правилно е да обявиш война на идиотите по пътищата. Нищо, че напоследък са ти се случвали да са предимно идиотки :)
Кретени има не само от шофьорите, но и от всички останали. Една ситуация, която ми се случи миналата седмица:
Връщам се от работа с колата на комшията, който кара. В най-натовареното време минаваме през едно от най-шибаните кръстовища в града - без светофар, на баир, 4-лентово платно и всеки кара там като откачен. На около 5 метра пред нас се движи наш колега от завода с велосипед. Точно по средата на кръстовището,, когато сме се засилили надолу по баира той решава, че ще се изнася от най-дясното платно в най-лявото и го прави без да се оглежда, без предупреждение, нищо. Комшията буквално се изправи на спирачките, заби се вдясно само и само да не го отнесе. Разминахме се някак и като го изпреварвахме му свирна с клаксона и му тегли една. Оня ни показва среден пръст и започва да крещи нещо, което не разбрахме. С това обаче не се свършва. Няколко дена по-късно отново се срещаме, но в обратната ситуация. Ние сме с колелета, а оня с кола. Кретенът нарочно се засили с колата към нас, в последния момент наби спирачките и започна да размахва пръст отвътре и да говори ни нещо.
Както виждаш кретения в най-чист вид и тези хора са по пътищата. На мен често ми се случва да изтреща само като ги гледам такива и да съжалявам, че нямам една щанга под ръка.
цитирайМисля, че по-правилно е да обявиш война на идиотите по пътищата. Нищо, че напоследък са ти се случвали да са предимно идиотки :)
Кретени има не само от шофьорите, но и от всички останали. Една ситуация, която ми се случи миналата седмица:
Връщам се от работа с колата на комшията, който кара. В най-натовареното време минаваме през едно от най-шибаните кръстовища в града - без светофар, на баир, 4-лентово платно и всеки кара там като откачен. На около 5 метра пред нас се движи наш колега от завода с велосипед. Точно по средата на кръстовището,, когато сме се засилили надолу по баира той решава, че ще се изнася от най-дясното платно в най-лявото и го прави без да се оглежда, без предупреждение, нищо. Комшията буквално се изправи на спирачките, заби се вдясно само и само да не го отнесе. Разминахме се някак и като го изпреварвахме му свирна с клаксона и му тегли една. Оня ни показва среден пръст и започва да крещи нещо, което не разбрахме. С това обаче не се свършва. Няколко дена по-късно отново се срещаме, но в обратната ситуация. Ние сме с колелета, а оня с кола. Кретенът нарочно се засили с колата към нас, в последния момент наби спирачките и започна да размахва пръст отвътре и да говори ни нещо.
Както виждаш кретения в най-чист вид и тези хора са по пътищата. На мен често ми се случва да изтреща само като ги гледам такива и да съжалявам, че нямам една щанга под ръка.
12.
анонимен -
Велосипедистите
21.10.2008 13:28
21.10.2008 13:28
нямат изобщо никаква работа на пътното платно. Това, че няма алеи за тях не е проблем на шофьорите.
цитирайАйде си припомни закона за движение по пътищата преди да пишеш глупости. Там ясно е написано къде и как се движи всеки на 2 колела, както и тези на 4, 6, 8 и т.н.
Що се отнася до маневрите ВИНАГИ показвам с ръка на къде ще тръгна с колелото. Мигачите също зная къде се намират и какво вършат. Опитвам се да бъда МАКСИМАЛНО ПРЕДВИДИМА, за да мога да стигна жива до там, за където съм тръгнала.
цитирайЩо се отнася до маневрите ВИНАГИ показвам с ръка на къде ще тръгна с колелото. Мигачите също зная къде се намират и какво вършат. Опитвам се да бъда МАКСИМАЛНО ПРЕДВИДИМА, за да мога да стигна жива до там, за където съм тръгнала.
14.
анонимен -
Динка,
21.10.2008 13:46
21.10.2008 13:46
според закона за движение по пътищата водачите на немоторни превозни средства трябва да се съобразяват с моторните, така че не аз говоря глупости.
цитирайРаздел III. Разположение на нерелсовите пътни превозни средства върху пътя
(5) Когато няма специално предназначена за тях пътна лента или алея, водачите на мотопеди, велосипеди и други немоторни превозни средства може да използват за движение разположения отдясно по посоката на движението им пътен банкет, ако той е годен за това и ако това не пречи на другите участници в движението.
Раздел XVIII. Особени правила за някои участници в движението
Чл. 79. За да участва в движението по пътищата, отворени за обществено ползване, всеки велосипед трябва да има изправни:
1. спирачки;
2. звънец и да няма друг звуков сигнал;
3. устройство за излъчване на бяла или жълта добре различима светлина отпред и червен светлоотразител отзад; допуска се поставянето на устройство за излъчване на червена светлина отзад;
Чл. 80. Водачът на велосипед е длъжен да се движи възможно най-близо до дясната граница на платното за движение.
До тук - всичко по закон.
Имам и каска, която още не е задължителна от закона. Имам още няколко каски за колелото, но карам с фуулфейс, защото главата ми е нужна.
Нещо против?
цитирай(5) Когато няма специално предназначена за тях пътна лента или алея, водачите на мотопеди, велосипеди и други немоторни превозни средства може да използват за движение разположения отдясно по посоката на движението им пътен банкет, ако той е годен за това и ако това не пречи на другите участници в движението.
Раздел XVIII. Особени правила за някои участници в движението
Чл. 79. За да участва в движението по пътищата, отворени за обществено ползване, всеки велосипед трябва да има изправни:
1. спирачки;
2. звънец и да няма друг звуков сигнал;
3. устройство за излъчване на бяла или жълта добре различима светлина отпред и червен светлоотразител отзад; допуска се поставянето на устройство за излъчване на червена светлина отзад;
Чл. 80. Водачът на велосипед е длъжен да се движи възможно най-близо до дясната граница на платното за движение.
До тук - всичко по закон.
Имам и каска, която още не е задължителна от закона. Имам още няколко каски за колелото, но карам с фуулфейс, защото главата ми е нужна.
Нещо против?
16.
анонимен -
Динка,
21.10.2008 14:04
21.10.2008 14:04
определено чука си ти. Естествено, че не казвам че велосипедистите нямат право да карат по улиците. Чисто и просто условията в София са такива, че да караш колело тук е самоубииство. А и както казах, според закона велисипедистите, освен ако не карат по велосипедни алеи са абсолютно без никакво предимство, така че нямат право да се оплакват, че този или онзи го е засякъл.
цитирайЗащото по закон май имам право! Същото, каквото и ти. Съобразявам се със ситуацията винаги, за разлика от колежките, които не само, че не се съобразяват, но дори не гледат.
Имам близо 2000 км. за сезон и половина само в София с колело. Не си ти този, който ще ми казва, че съм самоубиец.
А дали си казал или не - КАЗАЛ СИ:
" 13. tlnet - Велосипедистите
13:28
нямат изобщо никаква работа на пътното платно. Това, че няма алеи за тях не е проблем на шофьорите. "
p.s. Как реши, че в София не е за колело, след като никога не си карал такова тук?
цитирайИмам близо 2000 км. за сезон и половина само в София с колело. Не си ти този, който ще ми казва, че съм самоубиец.
А дали си казал или не - КАЗАЛ СИ:
" 13. tlnet - Велосипедистите
13:28
нямат изобщо никаква работа на пътното платно. Това, че няма алеи за тях не е проблем на шофьорите. "
p.s. Как реши, че в София не е за колело, след като никога не си карал такова тук?
Откъде реши, че Ваше тъпоумно височество с Трошката е с повече предимство от велосипедистите ?
Ти някакъв Вечно Дясностоящ ли си ? Или си налепил знака "Стоп" на мястото на вратите на жигулата дето изгниха миналата зима?!
Тъпанар, дано минеш пред мен с предимство някой път като съм с колелото :) Ще те пусна с удоволствие, чак до Малашевци с предимство
цитирайТи някакъв Вечно Дясностоящ ли си ? Или си налепил знака "Стоп" на мястото на вратите на жигулата дето изгниха миналата зима?!
Тъпанар, дано минеш пред мен с предимство някой път като съм с колелото :) Ще те пусна с удоволствие, чак до Малашевци с предимство
19.
анонимен -
динка,
21.10.2008 14:19
21.10.2008 14:19
напротив, карал съм колело и адски много обичам да карам Като бях по-малък не слизах от колелото си.
Казвам всички тези неща от позицията си на шофьор. Лично според мен е адски опасно да се кара колело в София. Признавам скоро не съм карал, поради простата причина, че ме е страх :)
И това което казах :
" 13. tlnet - Велосипедистите
13:28
нямат изобщо никаква работа на пътното платно. Това, че няма алеи за тях не е проблем на шофьорите. "
означава, че велосипедистите нямата никаква работа на пътното платно, а не че нямат право да карат на пътното платно. Надявам се да успееш да направиш разликата.
цитирайКазвам всички тези неща от позицията си на шофьор. Лично според мен е адски опасно да се кара колело в София. Признавам скоро не съм карал, поради простата причина, че ме е страх :)
И това което казах :
" 13. tlnet - Велосипедистите
13:28
нямат изобщо никаква работа на пътното платно. Това, че няма алеи за тях не е проблем на шофьорите. "
означава, че велосипедистите нямата никаква работа на пътното платно, а не че нямат право да карат на пътното платно. Надявам се да успееш да направиш разликата.
20.
анонимен -
rationalnumber
21.10.2008 14:21
21.10.2008 14:21
да, дано наистина някой път мина с предимство пред теб.
цитирайКойто го е страх от мечки - не ходи в гората. Но също така няма право да казва дали мечките имат работа в гората или нямат.
Не си жена шофьор, която да се чувства засегната от поста по-горе. Не разбирам защо изобщо коментираш?
цитирайНе си жена шофьор, която да се чувства засегната от поста по-горе. Не разбирам защо изобщо коментираш?
22.
анонимен -
Динка,
21.10.2008 14:26
21.10.2008 14:26
разбира се, че имам право да коментирам от позицията си на пълноправен участник в движението по пътищата, който се движи с ПРЕДИМСТВО пред постоянно мрънкащите от това и онова велосипедисти :)
Освен това може би единственото по-лошо от жената шофьор, това е жената велосипедист с претенции :D
цитирайОсвен това може би единственото по-лошо от жената шофьор, това е жената велосипедист с претенции :D
Довечера към 6 и половина ще мина по България, от Несторов нагоре, посока Бояна. Избери си пряка и чакай там...като видиш едно червено колелце и една червена каска смело излизай от пряката :)
Гледай да не излизаш много напред, че ще те шибне и някой невинен участник в движението и няма да можем с него да се разберем кой да ти сцепи трътката....
цитирайГледай да не излизаш много напред, че ще те шибне и някой невинен участник в движението и няма да можем с него да се разберем кой да ти сцепи трътката....
Аз също ще карам наблизо със сива каска и зелено колело. Ако ти се занимава с "жената велосипедист с претенции".
цитирай
25.
анонимен -
Понеже и двамата сте много глупави, ви измислих прякори :
21.10.2008 14:46
21.10.2008 14:46
rationalnumber - комунягата гангстер
dinka - колоездачката фръцла
цитирайdinka - колоездачката фръцла
Скоро ще се озовеш с няколко коментара по-малко.
Уговорката за "борбата на предимство" по бул. България остава в сила.
И научи закона...
цитирайУговорката за "борбата на предимство" по бул. България остава в сила.
И научи закона...
...иска да яде асфалт за следобедна закуска :) Иначе прякорът ме кефи, ще ти го жигосам на Дясната Анална буза като се видиме... да знае, че е с предимство:)
П.С. А на лявата може "Обади се като стигнеш"
цитирайП.С. А на лявата може "Обади се като стигнеш"
Лаская се да си мисля, че съм от изключенията. И все пак една жена блейка е спорно колко по-опасна е на пътя от арогантен шофер, който се чувства ездача в прерията, и вече супер неебателно върти волана с един пръст.
Според вас кви глоби трябва да ни нацакат, че да почнем да внимаваме на пътя?
цитирайСпоред вас кви глоби трябва да ни нацакат, че да почнем да внимаваме на пътя?
Не е до глобите, а до възпитанието. Ето, колегата tlnet е възпитан в духа на: "винаги съм с предимство" и закон не важи за него.
Каквато и глоба да му се тресне, и в затвор да полежи и групово да го изнасилят възрастни гейове - утре отново ще излезе на улицата и отново ще смята, че е с предимство.
Факт.
цитирайКаквато и глоба да му се тресне, и в затвор да полежи и групово да го изнасилят възрастни гейове - утре отново ще излезе на улицата и отново ще смята, че е с предимство.
Факт.
Значи фактът, че някой кара с двигател, чифт колела повече и двигател определял държанието му на пътя? Хе хе, тука вече говорим за пердах. На всички отворковци, дето си мислят, че зад тънката ламаринка на купето са в безопасност им трябва лека черепно-мозъчна операцийка с тръбен ключ 32-ка.
Динке, съветвам те следващия път да си подготвена. Вземи със себе си едно желязце ф25, около 50 сантиметра дълго и при следващият подобен отворко засилил се покрай теб, протегни ръка и случайно изпусни желязото на предния му капак :)
цитирайДинке, съветвам те следващия път да си подготвена. Вземи със себе си едно желязце ф25, около 50 сантиметра дълго и при следващият подобен отворко засилил се покрай теб, протегни ръка и случайно изпусни желязото на предния му капак :)
Ще ми трябват няколко тона железо, което няма да мога да мъкна на крехките си плещи.
Както стана ясно, отворковците с "големите си западни коли" обикновено ги настигаш с колелото още на следващия светофар... Те няма как да се измъкнат от задръстването.
Стоят безпомощно и ползват предимството си на "спрели". Минаваш до колата, почукваш на прозореца и показваш, че си видим и жив. Това обикновено върши работа.
цитирайКакто стана ясно, отворковците с "големите си западни коли" обикновено ги настигаш с колелото още на следващия светофар... Те няма как да се измъкнат от задръстването.
Стоят безпомощно и ползват предимството си на "спрели". Минаваш до колата, почукваш на прозореца и показваш, че си видим и жив. Това обикновено върши работа.
няма значение дали си мъж или жена. това да си добър шофьор не означава само да караш бързо, да караш бавно, да караш по знаци или каквото.... и аз не знам. добрия шофьор според мен е този който преценява добре ситуацията. не се блъска на светофара за да мине на всяка цена без значение че засича другите или ще поречи на другите коли да минат. добрия шофьор е този дето ти прави път да минеш. този дето пропуска пешеходци на пешеходна пътека. дето не се гримира на светофар докато е червено. дето като види че не може да мине на този светофар не се нарежда и не задръства другите коли и изобщо.....
не прави това което не искаш другите да правят на пътя
:)
приятно каране
:)
цитирайне прави това което не искаш другите да правят на пътя
:)
приятно каране
:)
Ако имаше повече хора, които излизат на пътя с мисълта, че искат да стигнат до там, за където са тръгнали, а не тръгват с мисълта, че отиват на фронта - нещата щяха да стоят по съвсем друг начин.
Приятно каране и на теб.
цитирайПриятно каране и на теб.
докато прочета всичките коментари,забравих какво си мислех първоначално,но на тая тема много може :) и мога да добавя,че на цялото ми спокойствие като дойде времето със задръстванията вадя каруцарските псувни,като предварително се заключа.тъпаци по улиците бол и ако не внимава човек лесно може да пострада,независимо дали е на колело или на кола или каручка.блейки има и мъже и жени,а че жените "шофьорки" никнат като гъби и това е вярно.
пожелавам ви усмивки и безопасности на пътя :)
цитирайпожелавам ви усмивки и безопасности на пътя :)
Ми, успех на Динка! Разбирам я!:) Ноо, дет' се вика-ще се налага да се мъчим още,тоест няма така лесно да стане умирането:Р Казва ви го един верен Юле-пешеходец (което пак не е малко мъка):))))
цитирайhttp://www.youtube.com/watch?v=f_NJLNwrgzg
Поздрав с парчето
цитирайПоздрав с парчето
artbrain то повечето коментари не си струват, защото са писани от един единствен спамер, но това е друга тема... Благодаря за пожеланията за безопасност на пътя. Нужни са на повечето от нас, които излизаме на улицата.
julllinkata, пешеходците са изчезващ вид и толкова застрашен, е трябва да се впишат в Червената книга от една страна и в книгата с Рекордите на Гинес, от друга, защото издържат стоически на всичко, което им се причинява...
Между другото, Лили Алън ми дойде чудесно за добро утро. Сега ще си тананикам безобидната мелодийка по пътя и ако някой ми се изпречи, ще му пея на уше: "Fuck you, fuck you very, very much!"
Усмихнат ден на всички!
цитирайjulllinkata, пешеходците са изчезващ вид и толкова застрашен, е трябва да се впишат в Червената книга от една страна и в книгата с Рекордите на Гинес, от друга, защото издържат стоически на всичко, което им се причинява...
Между другото, Лили Алън ми дойде чудесно за добро утро. Сега ще си тананикам безобидната мелодийка по пътя и ако някой ми се изпречи, ще му пея на уше: "Fuck you, fuck you very, very much!"
Усмихнат ден на всички!
Откажи се от велоспеда, преди да е станало фатално късно.
В тази "война" си обречена.
цитирайВ тази "война" си обречена.
Умната по пътищата!
цитирайrazcvetnikov, толкова години не съм се отказала... Няма шанс... Това е болест. :)
li4kata, ти наистина трябва добре да се виждаш... Това е необяснимо явление... :)
gahan11, патрави, патрави.... Колко да сме патрави? Поне имаме феноменалната способност да перем мръсни чорапи. :)
цитирайli4kata, ти наистина трябва добре да се виждаш... Това е необяснимо явление... :)
gahan11, патрави, патрави.... Колко да сме патрави? Поне имаме феноменалната способност да перем мръсни чорапи. :)
Толкова са забавни - изпънали ръце и врат, стиснали волана конвулсивно, загрижени до смърт за това как изглеждат шофирайки.Разбирам ги - ако блъснат принца и не са си оправили спиралата (о ужас).
Иначе аз не се оплаквам много-много от жените, приемам че не стават за каране, но имат едно много добро качество - страх ги е повече от мъжете, затова можеш да ги сечеш по-лесно.За съжаление, сред тази глутница и аз съм започнал да вия
цитирайИначе аз не се оплаквам много-много от жените, приемам че не стават за каране, но имат едно много добро качество - страх ги е повече от мъжете, затова можеш да ги сечеш по-лесно.За съжаление, сред тази глутница и аз съм започнал да вия
Хехе, азмного й се радвам напоследък. :) А ти си свиркай/тананикай и да не ти дреме:)))))) поздрави
цитирайnakom, какво трябва да направим, за да те върнем към човешкия ти облик? Да забраним пълнолунието? :)
julllinkata аз имам друга голяма любимка от година насам - Kate Nash. И тя е доста плесната през устата (да не кажа много повече от Лили), но звучи една идея по-зряло :)
цитирайjulllinkata аз имам друга голяма любимка от година насам - Kate Nash. И тя е доста плесната през устата (да не кажа много повече от Лили), но звучи една идея по-зряло :)
Незнам какво вие мислите по въроса, ама според мен в случая полът няма никаво значение. Или можеш да караш или не! Познавам и невероятни жени шофьори, познавам и мъже който са направо опасни не само за себе си, ами и за всички останали участници в движението! Та така. Всичко си зависи от човека, от неговите умения, рефлекси и не на последно място психологическо състояние. Сами ще се съгласите, че когато си тъжен, нервен или ядосан, определено караш по-лошо и има по-голям риск да направиш някоя беля.
цитирайКазват, че има два вида велосипедисти: такива, които са блъскани от кола и такива, дето още на са.
цитирайКой го казва?
цитирайТова е лаф в US
цитирайНе мисля, че това дали си ЖЕНА или МЪЖ веднага определя можеш ли да караш или не. Предполагам, че други трябва да са качествата които да са важни. Имам чудесен случай от преди няколко дни точно по този повод. Пред мястото на което работя, паркингът е много малък. Наричаме го тетрис, защото редим колите като в електронна игра. Слизах от колата и видях как едно старо опелче със сто маневри се опитваше да се вкара в едно местинце отсреща. Бръмча, въртя, гледа мисли..... На края на 20тата маневра се отказа и със мръсна газ се изнесе да си търси късмета другаде. Секунда по късно, Доста по- голям джип се намести на същото място, точно със две манелри. От джипа слезе една руса мацка с къса пола и високи токчета, точно от онези дето всички гледаме с малко пренебрежение.......
цитирайАма Смотлооооооо...... гледай като караш кола да не убиеш някой... О! Ама тя не ме чува през стъклото, на кой изобщо говоря... ?
Те когато бутнат някой и тогава не си свалят стъклото!
Жалко е че велосипедистното общество, ще спечели дългопровежданите избори за повече велосипедисти и дори ще убедят другите хора да се качат на колело, но с цената на много човешки животи.
Ако спрем да караме колела и не се борим всеки ден с проблемите с които Динка се сблъсква, ще се предадем.
Така, че Хора от Велосипедистното Общество - Напред, не се бойте от ауспусите, от които нямате въздух и "От джипа слезе една руса мацка с къса пола и високи токчета, точно от онези дето всички гледаме с малко пренебрежение....... "!
Пазете се и Карайте... Ще Победим!
цитирайТе когато бутнат някой и тогава не си свалят стъклото!
Жалко е че велосипедистното общество, ще спечели дългопровежданите избори за повече велосипедисти и дори ще убедят другите хора да се качат на колело, но с цената на много човешки животи.
Ако спрем да караме колела и не се борим всеки ден с проблемите с които Динка се сблъсква, ще се предадем.
Така, че Хора от Велосипедистното Общество - Напред, не се бойте от ауспусите, от които нямате въздух и "От джипа слезе една руса мацка с къса пола и високи токчета, точно от онези дето всички гледаме с малко пренебрежение....... "!
Пазете се и Карайте... Ще Победим!
Е да де...ама това ако го беше казал или написал някой мъж - мигом щяхте да го разпънете капака на колата му!!!
:-))))))
НТе че мъжете нямат черни овСи, ама там съотношението е обратното !
90% стават за шофьори , но останалите 10 % са готови екзекутори ...или в най-добрият (за околните) случай - за самоубийци!!!
:-)))))))))))))))
цитирай:-))))))
НТе че мъжете нямат черни овСи, ама там съотношението е обратното !
90% стават за шофьори , но останалите 10 % са готови екзекутори ...или в най-добрият (за околните) случай - за самоубийци!!!
:-)))))))))))))))
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.