Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.03.2006 15:49 - Paranoid Android...
Автор: dinka Категория: Хоби   
Прочетен: 2957 Коментари: 7 Гласове:
0

Последна промяна: 28.03.2006 15:52

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Едва днес разбрах какво ме мъчи.
От известно време чувствам неудобство. Не физическо. Още по-малко физиологическо.

Чудех се дали огромното количество информация, което поглъща скромната ми руса главица всеки ден не е виновно за това неудобство.
До днес можех да вярвам с цялото си същество на тази своя теория.
Но до днес...

Сега излиза, че съм си глупава по рождение. Поне така казва един умен човек, в едно свое изследване за IQ-то на европейците.

Спомням си как преди време попаднах на един “елитен” тест за интелигентност. Няма да споменавам къде, за да не се втурнете и вие да го правите, но тогава останах с впечетление, че съм повече от умна.
Това го доказваха и поканите за работа в Америка, които получавах на e-mail-a си в продъление на месеци, след като го попълних.
Но в последно време не съм получвала такива покани. Може да е заради това, че не отговарях на предните или заради това, че тези, които ми правиха теста знаят за моята глупавост само защото живея в България.

Едно е да гледаш резултатите на някой от IQ тест правен преди 2 години, а друго е да знаеш, че човека с народност “българска” не може да е толкова умен. Все пак – има го черно на бяло в изследването на споменатия по-горе умен чичко.

Само едно не ми е ясно. Защо никой никога не ме пита дали искам да участвам в такива изследвания?

Всъщност – излъгах. 

Само веднъж през живота си съм ставала обект на социологическо изследване. Беше точно преди балотажа на последните изборите за кмет на София. И тогава излъгах само за да разбера дали ще ме хванат в лъжа.

По-късно един добър социолог ми обясни, че такива капии като мен от години са извеатни в неговите среди, като "социологическа грешка”.
Е, дано и в изследването за интелекта на нацията ми да съм отново в графата: “социологическа грешка”, че иначе…



Тагове:   Android,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. geo - Погледни положително на нещата
28.03.2006 16:06
фактът, че си глупава по рождение (ако го приемем за верен) означава, че си свободна от отговорност и няма нужда от оправдания за тази или онази простотия, която направиш. Не е ли яко?!? Много си е яко даже. Жалко само, че не е истина... Съмняваме един от най-нещастните народи в Европа да е тъп по рождение. Глупавите хора много по-лесно достигат щастието, за разлика от умните...
цитирай
2. dinka - Много мили думи...
28.03.2006 16:10
Но това не ме прави по-щастлива. :)
Което от друга страна противоречи с теорията, че по-глупавите са по-щастливи.
Все пак благодаря! Вече едното крайче на устните ми се извива в крива усмивка. ;)
цитирай
3. geo - Мне,
28.03.2006 19:09
"Жалко само, че не е истина". Т.е. не вярвам българите да са толкова назад в класацията. И това, че според всички проучвания българите са нещастни е в съзвучие с това :-)

Айде сега и другото ъгълче... Оппаа, ето я усмивката ;-)))
цитирай
4. анонимен - Ей!
28.03.2006 19:29
Неразбирам как може да са толкова... няма значение!
Четох, четох, четох и нищо от това което си написала не разбрам - пишеш пълни глупости - амам глупости!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Много мразя някой да си казва, че е тъп!!!!!!!!!
Престани с тези глупости!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Защото не си тъпа!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
цитирай
5. dinka - Geo, ti si zlato!
28.03.2006 19:36
Kak samo mi raztegna fizionomiata! :)
A ti анонимен... kakvo tochno iskashe da kajesh s napisanoto, che tozi pat az ne razbrah :)
цитирай
6. анонимен - Исках...
29.03.2006 22:49
Исках да ти кажа, че много мразя накой да казва за себе си, че е тъп, или някой да прави сравнения и например да казва, че жените са по-умни от мъжете или мъжете по-умни от жените, или или или, че например американците са по-умни от българите и Т.Н.!!!!!!!!! Няма такова нещо, и не си тъпа - Това общо взето исках да ти кажа!!!!!!!!!
цитирай
7. dinka - Скъпи "анонимен"
30.03.2006 12:04
Цялата тази работа, която съм написала по-горе не е за да докажа на света, колко съм глупава, а за да покажа личното си отношение към човека извадил тази статистика. Обикновено, функцията на блог-а е точно таква. Да може да се чуе и моето пискливо гласче, което в нормалните житейски обстоятелсва се заглушава по една или друга причина. Благодаря. :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: dinka
Категория: Хоби
Прочетен: 996947
Постинги: 131
Коментари: 1856
Гласове: 3975
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930