Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.07.2006 03:31 - Night Time Is A Right Time!
Автор: dinka Категория: Хоби   
Прочетен: 4513 Коментари: 20 Гласове:
0

Последна промяна: 16.07.2006 03:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Спи ми се! Много! Но не мога да заспя. Какво ли не опитвах...
Готвене, ледено мохито, прясно мляко, шоколадови бонбони с кори от портокал, шкембе чорба и домати.

Не става и това е.

До сега играх и на Dota. Всички младежи от клана си легнаха, а аз не мога!
Не е от кафето! Малко пих днес от него. Не е и от притеснението, че утре Шумахер ще тръгне от първа позиция на поредното състезание от Формула 1.
Не е и котката на съседите.

 Друго ме държи будна.

Купона на другата улица успоредна на нашата. Улица, към която имам чудесен изглед предвид разположението на стаята ми. От 9 вечерта се е почнало.
То не беше заря, не бяха викове, не беше чудо. Ето.. и сега 3 след полунощ минава, главата ме боли, очите плачат, душата стене...

А насреща ми чалгата се блещи като обезумяла стара мома.

Живея в тих квартал и такова чудо до сега не е имало никога. За тези 5 години, в които живея в него. Най-силния шум идва от време на време от стадиона. „Георги Аспарухов”. Но скоро мачове не е имало. Или аз не съм си била вкъщи.

Другите нарушители на спокойствоето в махалата са котките. Но само на пролет.   Има нощи, в които славеите пеят толкова силно, че пак не може да заспи човек.  Или просто е ужасно тихо и за това се чуват така отчетливо.

Но тази чалга ме съсипва.

Около 1 часа си помислих... „Дали да не се обадя в полицията! Това е нетърпимо! А на всичкото отгоре си имат DJ”.

Този типичен пример за човешката еволюция заслужава повече внимание тук и сега.
Нямта такъв човек.
„Ако ще въртим, хайде и да го сучем”.
Чудесен мисловен проблясък! Дали са му и микрофон! Като на концерт е! Казвам ви! Като на скапан чалга концерт! 

Двойната дървена дограма не може да ме защити от набезите на тези звуци. И на умните изказвания от страна на нещото, което води „програмата”.

Ще се опитам да преброя няколко стада.
Другия вариант е да пусна моята музика. Нещо по избор...

НЕ! Имам по-коварен план. Сега ще се опитам да дремна, а утре сутрин.... т.е. след няколко часа ще събудим тези симпатяги с нещо класическо. И наистина грубо!

Бетовен! Само удърна доза Бетовен ще ги оправи тези хаймани!

p.s. Чувствам се като пенсионерка. Не мога да повярвам, че съм го написала.
Но по дяволите и аз имам нужда от сън!


Тагове:   night,   Time,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ludzaek - ...
16.07.2006 04:14
И аз не мога да заспя :),но при мен е по навик...вечер буден а през деня-спящ.
цитирай
2. filip - @_@
16.07.2006 11:29
Доло чалгата!
цитирай
3. bobitu - Досега
16.07.2006 11:43
3 пъти ми се е случвало. Всеки път отивам, приказвам мило и спокойно и си тръгвам. 1-ят път ми налетяха на бой, но като заключение я намалиха до почти нормално ниво. 2-ят път бяха много културни. 3-ят не я намалиха, даже докато бях там. Излязох и повиках ченгетата - 15 минути по-късно ченгетата дойдоха и спряха музиката. Почуствах се много горд, от възтържествуването на законността. Замалко да прегърна ченгетата.
И у нас се събираме, но нямам нужда целия квартал да ме чуе, за да се почуствам добре.
цитирай
4. filip - :))
16.07.2006 11:45
До нас имаше нещо като фолк-клуб... преди години. Знаех всички чалги наизуст... дори ченгетата не можеха да помогнат :) Добре, че при тебе действа :)
цитирай
5. estrella - Хареса ли
16.07.2006 14:01
им Бетовен:)
цитирай
6. didim - ехеееееееее
16.07.2006 16:37
Филип, долу се пише с "у". Съжалявам не е заяждане, много сте ми симпатични
цитирай
7. filip - :))))))))))))))
16.07.2006 16:41
Беше умишлено :)
Но нали за чалга става дума - значение има ли? :)))
цитирай
8. dinka - Плана с Бетовен се провали...
17.07.2006 10:08
Когато човек си легне около 4 сутринта (благодарение на изпития алкохол в къщата насреща), малко трудно може да стане в 6 и да надупи класическа музика.
Спах до късно, но някой ден наистина ще си го върна... Само да се повроти това и ще видят те!!!
До колкото виждам и вие имате подобни проблеми... Съчувствам ви!
цитирай
9. mkmit - здраво
17.07.2006 13:04
гледам си имала проблеми со сонот динке, колку што разбрав спроти твојта улица имало клуб и пуштале музика , па знаеш како викаат ако не можеш со нив, придруж им се...
цитирай
10. filip - :))))))))))))))
17.07.2006 13:06
А сега да опиташ на Български?
цитирай
11. mkmit - филип
17.07.2006 13:59
кога ќе научам бугарски, ќе прашам на бугарски а сега знам а македонски и знам дека можеме да се разбереме
цитирай
12. filip - :))))))))))))))
17.07.2006 14:02
Е па вие пак булгари сте, ама диалектно говорите :)
Тако е положението! ;)

цитирай
13. mkmit - зебано друже
17.07.2006 14:09
ако сакаш на таа тема да правиме разговор оди кај мене и пишими како ние зборуваме дијалектно кога македонскиот јазик е посебен јазик од бугарскиот, не сакам динка да ми се налути оти правиме ваков разговор на нејзиниот блог
цитирай
14. filip - :))))))))))))))
17.07.2006 14:12
Мммм... мисля, че схванах идеята... ама пак ще доразшифроввам след малко :)
Ако сакаш лично пиши :)
цитирай
15. dinka - :)
17.07.2006 14:17
Момчета, този спор вече го решихме. Всеки има право да е свободен в интернет. :)))
цитирай
16. filip - :))))))))))))))
17.07.2006 14:20
Млъквам! :))):))
цитирай
17. mkmit - динке ако овој коментар е наменет за ...
17.07.2006 14:57
динке ако овој коментар е наменет за мене, добро вака јас мислам дека не е соодветно да ги мешаме темите, твојата беше за нешто друго, за тоа мислев да не ти го расипуваме постот со коментари што не за на него, не оти е забрането да се пишува , туку од култура мислам дека бев јасен
цитирай
18. bethoven - Очарован
17.07.2006 16:12
Първо, че ти не слушаш чалга. Аз писах пост за чалгата, е то беше анкета, и второ споменаваш Бетовен - това е мойто потребителско име, но това е най-малкото - той е велик!
цитирай
19. анонимен - Относно 13.
20.07.2006 18:50
Филип, не се заяждай с човека! Не сме все бугари, пич! Това е истината!!!
Вместо да му кажеш "радвам се, че българските страници се четат от чужденци", ти се заяждаш. Дребнаво е, типично по Байганьовски... :-(

Поздрави
цитирай
20. kostadin - Е-стрела !
27.07.2006 22:00
Че то може би, зависи от езика. "Филипчо" се среща от Македония до Америка.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: dinka
Категория: Хоби
Прочетен: 996961
Постинги: 131
Коментари: 1856
Гласове: 3975
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930