Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.05.2007 10:08 - Blessing Baby или Наздраве за спамерите!
Автор: dinka Категория: Хоби   
Прочетен: 3028 Коментари: 9 Гласове:
0



Вижте коментар No. 16 ТУК! 
Не ви ли прилича на нещо?

И на мен ми прилича на това.

За мързеливците, които не искат да се ровят в старите ми постове ще пусна тук съобщението:


"Hello.
My name is blessing ukwa, iam an africa girl,i read your profile today it was so good to me.i feel you are the only one missing in my entered life so i desided to stop on it and let you know that i am interested to be a friend first.i also believe that coming to you will be a probabilty of meeting that very thing that has been lacking in my entered life.please contact me at my email adress (blessing_1ukwa@yahoo.com) i am a girl with respect and responsible,i respect people also and believe if you contact me,i will give you a full introduction of my self okay. i hope to hear from you soon. Remember, all the darkness in the world, can-not put out the light of a single candle as long as the light of love shines bright in your heart,and (Remeber the distance or colour does not matter but love matters alot in life)
cares for my future love
blessing baby"

Чудя се сега, как едно африканско многообещаващо момиче се е заблудило така?
В първия момент, когато видях коментара, се зачудих дали да не го изтрия.  След това реших, че мога да го ползвам за един бъдещ и безсмислен пост.

Да ми се вдига рейтинга - един вид.

И да попитам и вас дали ви се е случвало нещо подобно?
На мен ми е за първи път. Но не ми се ще да се повтаря.

Но все пак, за да не съм толкова лош човек ще отговоря на момичето от Африка. По всичко личи, че тя разбира български и за това ще и отговоря на майчиния си език:

"Мило африканско момиче,
Аз не съм расист и за това не се притеснявам от цвета на кожата ти!
Ако желаеш да се видим - каня те в България, като разноските по транспорта си остават изцяло за твоя сметка.
Искам само да те предупредя, че от утре шофьорите в градския транспорт на София започват стачка и това неминуемо ще те накара да се върнеш в Африка. Не се шегувам.
И ние, както и вие в Африка, си имаме проблеми.
Вярно, че не е толкова горещо, колкото при вас, но днешните температури са готови да спорят с мен.
Що се отнася до деликатната част - тук вече не мога да ти помогна. Но знай, че родината ни е пълна с добри и услужливи мъже, които на драго сърце ще те приютят вкъщи, ако се покажеш способна да готвиш пълнени чушки и шкембе чорба.
Ако не ги умееш тези традиционни български ястия, които с години наред са крепили родната ни култура - обади се. Ще те науча.
Хайде! Желая ти лек път и бъди щастлива.
А ти ще си, защото потентността на българския мъж е известна дори и в Африка. "
Подпис: Уошингтън Ървинг
 


Тагове:   baby,   Наздраве,


Гласувай:
0



1. анонимен - Аз пък я видях първи и я обадих на админ-а
14.05.2007 10:48
той я изтри тая африканка. Иначе много мил отговор.

Поздрави,

Потентен един
цитирай
2. dinka - Не е въпроса до триенето!
14.05.2007 10:52
И аз мога да я изтрия, но може ли така да се отнесем с едно мило момиче, което като свещичка в тъмнината търси любовта?
И ако я търси - защо да не се пробва в България?
Поздрави!
цитирай
3. ssstto - за трети път ме спамят
14.05.2007 10:58
имах 7 от blessing ukwa.Миналата година един блогер pisatel.blog.bg ме беше нарочил и пусна двайсетина коментара за половин час с някаква шантава обява на маймуница първо като писател после като анонимен.Оплаках се на geo и го зхвърлиха го от блог.бг.След месец-два някой анонимен пак оставяше обяви като коментар
цитирай
4. sowhat - :)
14.05.2007 11:17
ти си една несериозна самарянка .що плашиш момичето със стачката бе :)
те като че ли си нямат такива в африка ...
цитирай
5. chochy - Добре дошла в компанията на посе...
14.05.2007 11:56
Добре дошла в компанията на посетените и избраните от милото африканско момиче.Аз моите коментари ги подържах,подържах,па ги изтрих.Нещо ми се свършиха добрините.А иначе ,да живеят братските африкански народи.
цитирай
6. dinka - :)))
14.05.2007 12:35
Пак по моята глава, нали?
Аз се опитвам да помогна на момичето - а вие... :)))
цитирай
7. filip - :))
15.05.2007 23:38
И аз му се радвах отначало, а като помислих боклук се оказа! :)
цитирай
8. geo - срещу
15.05.2007 23:59
"африканчето" бяха взети мерки след сигнал на бдителен блогер, на който благодаря.
цитирай
9. dinka - Що бе...
16.05.2007 00:03
Тя е толкова мила! :)
Грях ли е това, човек да си търси щастието? :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: dinka
Категория: Хоби
Прочетен: 996734
Постинги: 131
Коментари: 1856
Гласове: 3975
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930