Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.02.2009 18:17 - Часът на суперзвездите настъпи!
Автор: dinka Категория: Хоби   
Прочетен: 5706 Коментари: 3 Гласове:
1



..."I"m gonna dress my ass
with the latest fashions
Get a front door key to the Playboy Mansion
Gonna date a centerfold that loves to
blow my money for me"...


Хм... защо имам спомен, че това се е случвало и преди?
Уви, тогава все още можеше да се намери нещо за четене... Сега - цък.

"Гласувайте за мен!", "Гласувайте!", "Като ми влизаш в блога - пускай по един глас, иначе ще те намразя!"

Един вид - много реклама, малко за продан. Да не кажа - нищо.

Признавам, и аз си погледнах статистиката и останах много изненадана, че има 50 човека, които са избрали блога ми в опцията "моят блог бг", която до ден днешен не мога да си обясня каква точно функция изпълнява. Това са цели 50 човека, от които едва ли познавам повече от 10!

Аз, от своя страна съм пъхнала там племенницата си и още няколко души, които познавам лично. Съвсем скоро добавих и едно момиче, което не познавам, но ми харесва как пише. Т.е. "моят блог бг" се изчерпва с не-повече от 8-10 човека.

Признавам още, че дълго време не бях влизала. Тези дни се присетих и останах изненадана. Нова визия, снимки, картинки. По-шаренко. По-хваща око. Няма лошо.

И въпреки това в цялото море от постове рядко намирам такива, които да ме накарат да се задържа повече от минута.

Ами коментарите? Пълна шизофрения.

Не искам да съм черногледа, но май онова с "генетичния материал" ще да излезе вярно.

От друга страна тук е пълно с хора, които живеят в чужбина и пишат. Поне с такива спомени съм останала от времето, в което посещавах блога по-често. От неделя до сега (това са около 4 дни) гледам да хвърлям по едно око на блога, но нещо не ги виждам и тях.

Това обяснява и факта, че в последно време съм почнала да предпочитам форуми, в които се обсъжда работата на различните видове двигатели с вътрешно горене.

Просто охканията и ахканията на завяхващи дами с инфантилно мислене ми идват в повече.

Мине се не мине време и изведнъж се намира някаква групичка, която взима и опищява целия блог, че еди-кой-си блогър се е отнесъл лошо с тях, писал им скверни и гнусни коментари и те сега са дълбоко засегнати. Много ми прилича на: "Аз ще кажа на мама, че си лош и тя ще те набие!"

Което говори лошо. Защото ако едно време можех да науча нещо от потребителите на услугата блог бг, сега вече не мога. Или не го намирам?

Това, което ми се предлага в момента е някаква псевдо блогърска война с неясна причина и още по-неясна цел, уроци по готвене, еротични разкази и... Стихотворения, достойни за лексикона ми от 4 клас.  

И все пак, защото мястото ми е твърде емоционално, смятам да поостана още малко. Интересно ми е колко глупости ще се изпишат малко преди изборите. Не, че не се е почнало още от сега, но когато наближи Моментът... С главно "М"... Тогава ще е истински забавно.

Но, защо имам спомен, че това се е случвало и преди?

И за да не звучи всичко написано до тук с нотка безнадеждност (не, че съм влагала такава), прилагам няколко успешни похвати да станете известни  в блог бг.

1. Направи си само една регистрация. Едва ли имаш да казваш толкова много, че да си правиш няколко...

2. Винаги пускай постовете си в началото на работния ден или към края му. Тогава склонните да коментират са повече на брой.

3. Не пиши много кратки постове. Нито много дълги. Вземи за пример dinka - тя никога не е писала дълги постове, защото речника й не е много богат. И все пак БТВ пуснаха снимка, правена от нея в централа емисия, а по-късно вестник Капитал преписа цял неин пост, за което най-вероятно си е платила. Все пак стана дума, че е бездарна...

4. Разнообрази живота си. Така ще имаш повече теми в запас, когато се стигне до момента с халтурката.

5. Не прекалявай с коментарите по другите блогове, защото така ще си изградиш напълно неправилен образ в очите на останалите потребители.

6. Не забравяй аватара. Ако си гол и има какво да покажеш това неминуемо ще предизвика интерес у останалите обитатели на блог бг.

7. Винаги завършвай разказа си неочаквано. Това се прилага само в случаите, че има какво да кажеш. Ако няма какво да напишеш - по-добре не го прави. Ще си създадеш лош имидж. т.е. отново се връщаме на т. 5.





Тагове:   настъпи,


Гласувай:
1



1. krotalka - За някои неща си права, за други не.
18.02.2009 18:49
Спри си гласуването и коментарите, след като тия опции не ти харесват. Така съм направила аз.
В "моя блог" съм сложила хора, които ми харесва как пишат и следя основно тях, за другите, ако остане време.
цитирай
2. dinka - krotalka, то това си е чиста...
18.02.2009 22:16
Ако забраня всичко ще си е чиста диктатура. Не комунизъм, макар двете понятия да се бъркат често от новоизлюпени седерасти.

Това, което рязко намали глупостите в блога ми бе простата забрана на анонимни коментари. И да ти кажа честно има ефект. Поне шизофрениците се отказаха да акат тук, защото не им стиска да си влязат с юзъра.

Поздрави и усмивки! :)

п.с. Още не мога да повярвам, че има 50 човека на този свят, които най-вероятно не познавам и които все пак се интересуват от това, което пиша. От време на време. :)
цитирай
3. sis - ха ха
19.02.2009 17:00
50 човека не са толкова много :P /имаш потенциал за повече, ама сигурно доста не те разбират/

:):):)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: dinka
Категория: Хоби
Прочетен: 996804
Постинги: 131
Коментари: 1856
Гласове: 3975
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930